[quote:21e4648ce3="pradaboy"][quote:21e4648ce3="Hugo"]ik zal eens gaan kijken :)
Hij moet vooral niet lijken op een laptop tas, en hij moet niet veel te groot zijn. Geen overkill aan ruimte, want je loopt er toch de hele dag mee te slepen.
Ik ga reizen tussen Utrect en Amsterdam, en daar kom je nogwel eens wat groepjes mensen tegen die maar al te graag een laptopje willen voor “weinig” zeg maar Dus hoe onopvallender hoe beter.[/quote:21e4648ce3]
maar denk je niet dat als die crumplers zo massaal voor laptops gebruikt worden de criminelen en junkies dat ook wel gaan begrijpen???[/quote:21e4648ce3]
[quote:62a1fb3706="pradaboy"][quote:62a1fb3706="pradaboy"][quote:62a1fb3706="Hugo"]ik zal eens gaan kijken :)
Hij moet vooral niet lijken op een laptop tas, en hij moet niet veel te groot zijn. Geen overkill aan ruimte, want je loopt er toch de hele dag mee te slepen.
Ik ga reizen tussen Utrect en Amsterdam, en daar kom je nogwel eens wat groepjes mensen tegen die maar al te graag een laptopje willen voor “weinig” zeg maar Dus hoe onopvallender hoe beter.[/quote:62a1fb3706]
maar denk je niet dat als die crumplers zo massaal voor laptops gebruikt worden de criminelen en junkies dat ook wel gaan begrijpen???[/quote:62a1fb3706]
of ben ik paranoia?[/quote:62a1fb3706]
Je bent para, lol. Denk niet dat crimie’s en junkies echt zo op die tassen letten aangezien iedereen tegenwoordig wel met een schoudertas loopt.