Welke goedkope All In One printer nu kopen voor de Mac?

Ik wordt helemaal gek van mijn dure Epson Photo 915 - die heeft het nog nooit langer dan een paar dagen achter elkaar goed gedaan en hij slurpt (vreselijk dure!) inkt. En op goedkope inktcartridges krijg je allerlei storingen. Ik zoek nu een goedkope All In One printer van ongeveer 80 euro (drie tientjes duurder dan nieuwe inkt voor de Epson), waar ik mee kan printen, scannen, eventueel kopieren. Maar ik wordt gek van al die websites. Wat is het beste merk? Wie heeft de goedkoopste cartridges of weinig inktgebruik? Welke werkt goed op de Mac. Ik wordt gek van al die websites, want er staat vaak niet bij dat ze op de Mac kunnen. Terwijl ik dacht dat bijvoorbeeld HP (ik zag een leuke staan voor ongeveer 80 euro) wel op de Mac kon. Wie heeft goeie raad?

Een HP all-in-one 1200 kost heel weinig. Dacht dat ik die 49 EUR betaald had.

Ja maar dat is dus wel een ink slurper.

Epson RX 425, prima ding

Canon MP110 echt een geweldig apparaat. En nog eens zuinig ook, en leuk met fotopapier, zeer goede resultaten

en ze kunnen blijkbaar allemaal op de Mac zonder enig probleem??!!

Kunnen alle HP’s op de Mac? Het staat er nooit bij op veel sites

Ik ben erg tevreden met mijn Lexmark X5250 en zijn inktverbruik, ik heb m voor nog geen 100euri op eBay gekocht en later ook 2 zwarte cartridges voor ong. 32 euri... Scans en kopieen zijn ook van redelijke kwaliteit.

En het is gewoon aansluiten en dan klaar? Dan doettie het meteen?

Hp is ontzettend duur met inkt. Ben ook tevreden over de Canon MP110. Een replica zwarte inkt toner van Pelican is 4,99 ofzo. En print, scant en kopieert. Prima dus.

Yep! werkte direct. Wel even het cdrommetje installeren maar dan staat ie ook meteen in je Printerlijst.

Ik heb slechte ervaringen met vreemde inkt voor de HP. Slinkt alleen de originele cartridges bij mijn HP 750 all-in-one. Dure grap uiteindelijk. Refill van origineel is de enige optie. Voor de Epson zijn wel goedkope alternatieven.

Ik heb slechte ervaringen met vreemde inkt voor de HP. Slinkt alleen de originele cartridges bij mijn HP 750 all-in-one. Dure grap uiteindelijk. Refill van origineel is de enige optie. Voor de Epson zijn wel goedkope alternatieven.

Ik heb een Lexmark All-In-One X74, leuk printertje, doet het goed, alleen nu met Tiger zijn er wat problemen met de All-In-One Utility.... Inkt problemen...uhmmmm, ik ben sinds een tijdje ivm idd dure cartridges met inktvulsets gaan werken, dat scheelt je toch ook wel een slok op een borrel (50 euro samen voor een zwarte en kleuren vulset en dan kun je 10-15 x vullen), en ach, als daardoor na een hele tijd problemen met de printer zouden ontstaan, dan gewoon weer eens voor 80 euro een nieuwe aanschaffen...toch? ;)

brother dcp-310cn is all in one komt met mac drivers heeft netwerkaansluiting het goedkopere model enkel USB en heeft voor elke kleur een aparte cartridge en zijn niet te duur en kwaliteit is dik in orde.

Epson RX500 en inkt koop ik bij inkclub dat werkt prima en niet duur

De Epson 915 - en dat was een behoorlijk dure van 250 euro - kost wel zo'n 50 euro voor nieuwe inkt. En na 20 tot 25 flinke A4 prints (met veel kleur) is 'ie leeg. Dat is dus belachelijk duur. Dan kan je net zo goed een volledig nieuwe printer kopen als de inkt leeg is. Absurd idee, maar wel waar. Die Epson is me erg slecht bevallen. Als een keer een papier vastzit, print ie daarna tijden niet meer scherp en voortdurend allerlei storingen.

Wat wel handig was, is dat ik 'm alleen hoede aan te sluiten en op mijn iMac G5 niets hoefde te installeren - hij deed het meteen. Zit blijkbaar ingebouwd - of in de G5 - of in Mac OS 10.3.8?

Foto’s print ik eigenlijk vrijwel nooit meer zelf uit. Dat kan net zo voordelig en misschien wel goedkoper bij de fotozaak. Ik zoek nu een goedkope, maar redelijke printer met meteen een scanner. Maar als ik drivers moet zoeken of zoiets geks, dan wordt het me te ingewikkeld. Daar heb ik geen verstand van. Plug en play - dat zoek ik. Maar welk merk/type heeft nu de goedkoopste inktpatronen+verbruik. Die Epson was erg snel leeg. En stopt al electronisch als de patronen nog niet leeg zijn etc. Dat wil ik niet.

Ik heb voor kantoor aan huis een Canon Pixma iP 3000 gehaald. 99 euro in de aanschaf bij Norrod.nl en de cartridges zijn niet duur, 8 a 10 euro per stuk. Kan zonder gedoe op de mac.

Die Canon Pixma - is dat een "all in one"? Kan hij ook scannen? Die prijs van de inkt-cartridges lijkt inderdaad erg laag, maar hoeveel moeten erin? 1 voor zwart en 1 voor alle kleuren? Of is het voor elke kleur apart?

Ik heb de Brother DCP-110C, gekocht voor 70€ excl. Btw bij pixmania pro. Is stil en drukt snel af. Is ook nog compact. Het inktverbruik is voor mij nog een onbekende, maar ik zie dat je kan bijvullen. Fotokwaliteit is niet belangrijk, ik heb een epson 2100.

Ben uit noodzaak tot aankoop van nieuwe multifunctional overgegaan nadat mijn belgafax 700 alias olivettig jobjet alias hpkweeniehoeveel niet compatibel bleek met mac :x

Ik heb uiteindelijk toch een HP 1315 gekocht voor 99 euro. Installatie ging makkelijk. Ik krijg 'm alleen nog niet draadloos op mijn Airport Express. Daarover start ik een nieuwe forumvraag