welke GSM i.c.m. Mac ?

Schaf binnenkort nieuwe gsm aan. Welke communiceerd nu het beste met Mac X? Heb nu Nokia 6310 maar die werkt bv niet met iCal. Lees wel positieve berichten over de SonyEricssons.

Wie kan adviseren?

Ik heb zelf de SonyEricsson T610 besteld omdat ik hierover veel positiefs heb gelezen, wordt ook goed ondersteud door Apple. Dit wordt zelfs nadrukkelijk bevestigd op de pagina van de T610, SonyEricsson website. Zodra ik de telefoon (bluetooth) binnen heb zal ik mijn ervaringen delen.

Op [url]http://www.apple.com/isync/devices.html[/url] vind je een lijst van toestellen waar in elk geval iSync mee samen kan werken.

Mijn beeld is dat Apple een voorkeur heeft voor toestellen van SonyEricsson. En natuurlijk is communicatie via Bluetooth sterk aan te raden.

[quote:0bcaed5dcb="madmax"]Ik heb zelf de SonyEricsson T610 besteld omdat ik hierover veel positiefs heb gelezen, wordt ook goed ondersteud door Apple. Dit wordt zelfs nadrukkelijk bevestigd op de pagina van de T610, SonyEricsson website. Zodra ik de telefoon (bluetooth) binnen heb zal ik mijn ervaringen delen.[/quote:0bcaed5dcb]

yep ik heb hem ook en hij is superrr!!

dat wordt dus een ander carkitje als ik switch. zo'n blue tooth geval aan je oren gaat mij te ver en ik vind ze ook te groot.

Ik heb er speciaal de SonyEricsson t68i voor gekocht. Klein, licht en van alle gemakken voorzien met verbindingen zoals Bluetooth en Infrarood. en met gemak je agenda Sync'en met iCal en vice versa. Perfect en niet zo log en duur als die nieuwere. Maar da's persoonlijk natuurlijk. Suc6.

Je kunt ook n bluetooth carkit installeren, dan is het voldoende dat je de gsm in de auto hebt liggen (je kunt em dus in je zak houden)

Ik heb ook de SE T610, super ding en werkt goed met de mac

Ik gebruik (ook) de T610 van SE. Erg lekker telefoontje. Vind je een ingebouwde camera en een beter en groter scherm niet zo belangrijk zou ik een T68i nemen, goede prijs en erg mac compatible. Mocht je liever een veel grotere en duurdere Nokia 7650 of 3650 gebruiken, kan je iSync en iCal aanpassen zodat iCal wel werkt. Er zijn geloof ik wel een paar mensen op macosx.nl die dat hebben gedaan.

Succes

Ps de T610 is veel goedkoper als er een SIM lock opzit, ik had die van mij voor nop bij verlenging van mijn abonnement met 1 jaar.