Welke harde schijf in Titanium zetten?

Welke harde schijf kan ik het beste in een Powerbook Titanium zetten? Ik zat te denken aan de 40Gb Hitachi Travelstar.

heb je al gekeken op www.xlr8yourmac.com? Daar staan veel reviews.

als je er toch een gaat kopen is 40GB dan niet een beetje weinig?

Hoeveel kan er maximaal in dan?

Op xlr8yourmac.com had ik inderdaad al een beschrijving gevonden van het vervangen van een HD in de Titanium:
http://www.xlr8yourmac.com/powerbook_g4/PB_G4_HD_upgrade/pb_g4_hd_upgrade.html

volgens mij kan er 80gb in .(of zo groot als ze geleverd worden het is toch gewoon een 2.5 inch HD? maar xlr8yourmac.com is wel de plek waar je moet zoeken

Ik heb van alles draaien, Toshiba, Hitachi/ibm, Oude scusi Quantums :lol: , Fujitsu en een Seagate. Als je 40 wil zou mijn voorkeur uitgaan naar Seagate momentus, erg goeie schijf en 5400.

[quote:c5ca6b352f="Torz"]Als je 40 wil zou mijn voorkeur uitgaan naar Seagate momentus, erg goeie schijf en 5400.[/quote:c5ca6b352f]

Dat is toevallig! Heb namelijk net een Seagate Momentus 40Gb gekocht ipv de Hitachi Travelstar. Reden:

• Seagate heeft een cache van 8Mb in tegenstelling tot de 2Mb van de Travelstar
  • Seagate schijnt lekker stil te zijn
  • Seagate schijnt net zo energiezuinig te zijn als een 4200RPM harddisk.

Perfect :D :wink:

Je kan ook een 7200 toeren er in stoppen trouwens! Bij MacSupport hebben ze er 1 van 60 gig!

[quote:1dfbc4920f="dreamlab"]Je kan ook een 7200 toeren er in stoppen trouwens! Bij MacSupport hebben ze er 1 van 60 gig![/quote:1dfbc4920f]

Hot baby hot ,very hot, oeps andere topic :roll:

????? Wat bedoel je Torz?

Een 7200 wordt errug heet..........

Tja dat zou een issue kunnen zijn. Ik weet niet of dat lekker gaatr werken? Ze zijn er wel! Anders inderdaad een leuke 80 op 5400rpm, ook leuk!