welke ipad

Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een ipad te kopen. Maar ik twijfel of ik nu een ipad2 ga kopen of nog even wachten op een ipad3. Wat zouden jullie in mijn plaats doen?

Wachten op de iPad 4. Die wordt nóg mooier.:lol:

Ik vind de volgende beter.

Aan de TS: Er is geen beste keuze voor dit soort dingen, de één heeft haast, de ander niet. De één wil altijd het nieuwste hebben, de ander niet. Dus wat voor de ene gebruiker de beste keus is, hoeft dat niet voor jou te zijn...

Ik wil graag een ipad hebben tegen 20 april dus eigenlijk wil ik hem zo snel mogelijk. Maar ik ben ook iemand die altijd het nieuwste wil. Maar ik ben alleen bang dat de ipad3 in april nog niet te krijgen is.

Als het je eerste iPad is, is de iPad 2 een prima instapper.

Ik heb al bij verschillende mensen gezien (die er eerst sceptisch tegenover stonden) dat het apparaat al hun verwachtingen overtroffen heeft.

Wat je altijd nog kunt doen als je de iPad 3 beter vindt, is de iPad 2 verkopen. Je kunt hem echt wel kwijt, en je hoeft niet eens veel verlies te maken als je geen uiterlijke beschadigingen veroorzaakt. Vooral na een introductie verkopen veel mensen hun iPad om de nieuwe te kopen, en dat weten [i]nog meer[/i] kopers ook, die voor een leuk prijsje een iPad willen kopen.

Wachten kan natuurlijk altijd. Maar niemand weet hoelang, en de iPad 4 zal ongetwijfeld beter zijn.

de iPad 3 komt binnenkort uit lijkt me, binnen 2 maand misschien al wel ? ik wacht nog tot dan en koop er dan 1tje :D

En wat verwachten jullie allemaal van de ipad 3 ?

nu nodig = kopen
Nu niet nodig = nu niet kopen

Leven is zo makkelijk.

Niemand weet zeker wanneer de iPad 3 uitkomt, het kan zijn april, waarschijnlijk ligt hij dan pas in mei in de winkel en is dan misschien gelijk weer uitverkocht net als bij de iPad 2.
Ook weet niemand hoe de iPad 3 er precies uit gaat zien, alle berichten hierover zijn slechts speculaties!
Wat wil je met de iPad doen, zit er nu iets niet op de iPad 2 wat je nodig hebt en dan is het nog de vraag of dat dan wel op de iPad 3 zit?
Ik zou gewoon nu de iPad 2 kopen die werkt prima, als de iPad 3 er dan is en je vindt die toch beter, dan kun je de iPad 2 altijd nog verkopen.

Hier kun je meer informatie vinden over de [url=http://touchipod.forum2go.nl]iPad 2[/url]