Welke kleur iPod hebben jullie?

Lijkt me wel leuk om te weten, ook omdat ik nog niet echt weet welke kleur ik ga nemen, ik denk een witte 30 gig, maar ik zal nog wel zien :) .

Zwart, staat erg mooi bij de iPod. Maar dat is natuurlijk je eigen mening.

heb wit gekozen voor de krassen en de kabels en dock en zo die er niet meer bij passen...

Ik heb ook een witte iPod (Video) 30 gb. Ik heb voor wit gekozen omdat ik het mooier vind qua design, en het eigenlijk de enige échte Apple/iPod kleur vind. Een beetje het racing green bij Jaguar zeg maar. Zo voelt het bij mij. Ook de veelal witte accesoires zijn niet geheel onbelangrijk (en ik vind het raar dat Apple bij de zwarte versie geen zwarte oordopjes gaf). En ook de krassen zijn op de zwarte iPod beter (of sneller) zichtbaar dan bij de witte geloof ik.

Veel plezier met je toekomstige aankoop.

wit.. komt denk ik ook doordat het krasgevoelige in me achterhoofd zit (bij de zwarte)

ja dat vind ik ook dat het de orginele kleur is. mijn vriend heeft een zwarte wel mooi hoor maar niet apple orgineel vind ik :|

Roze 8)

(iPod mini 6G)

Blauw :P (een mini dus)

Als ik een nano zou kopen zou het een witte worden.

Er is meer dan zwart & wit zie: http://www.colorwarepc.com/

ja maar dat kost!!!! :(

De meeste meiden kiezen voor wit en de meeste jongens kiezen voor zwart.

Voor wat het waard is.

ela wat bedoel je daar mee :D

heb een zwarte, als ik nu een kleur zou mogen kiezen zou ik wit nemen, vanwegen krassen en toch ook echt de kleur van apple

groet :apple:

Ik heb een witte, die mooi bij mijn iBook past :)

groene ipod mini

Ik heb me een behoorlijke tijd gered met een witte 1e generatie 5gig , maar aangezien deze begin van de week kaduuk ging (werkt nu alleen nog maar op netstroom) had ik via tweedehandsmac binnen een paar uur een in perfecte staat verkerende, witte 4e gen. 20 gig ipod inclusief allerlei extra's...... dus ik kan voorlopig weer lekker verder iPotten :lol:

Zwart. :) Dat de krassen meer opvallen als bij een witte maken mij niet uit omdat ik er een iSee contour case om heb.

Grijs 8)

Mini :slight_smile:

Ik heb geen zwarte of witte iPod… Ik heb wel een iPod… De iPod is grijs…

Het is een iPod mini! :bigsmile:

ik heb een witte Video 30GB... ook omdat het beter bij de dock en kabels enzo past.... vind het er ook zo stom uitzien, zwarte ipod met witte oordopjes.... :?