Welke kleur Mini iPod zou jij kiezen?

Ik zelf heb voor Zilver gekozen Staat wel mooi by mijn PowerBookje :P

ja inderdaad maar roze vind ik ook wel grappig In Amerika is de zilvere erg populair wegens hetzelfde kleur als de powerbook :lol: :lol:

nog geen groene fans zo te zien.

heb op blauw gestemt maar groen vind ik ook erg mooi :P waarschijnlijk bestel ik de roze voor me zusje en een 40gig oid nog eens voor me zelf :)

Groen. Is mijn huistijl kleur. Lekker fris kleurtje

Groen! oei, dat is ook een partij in Belgie

Ik vind 'goud' wel een erg stoer kleurtje

groen!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb al een tijdje de zilver, al heb ik m nog nooit gebruikt, ik heb m volgepropt met mp3s en sindsdien ligt ie al weken in een la van mn buro, tijd om meer naar het strand te gaan. Het vervelende is dat je m officieel niet mag gebruiken bij temperaturen boven 35 graden, en dat is toch een vrij vervelende beperking hier in Texas...

gewoon poepbruin... 8)

GROEN!

(voor waarom: neem eens een kijkje op mijn website en let op de kleuren…)

Ik ga er in Parijs (waarschijnlijk) eentje kopen!

[quote:04444361a0="WebJ"]GROEN!

(voor waarom: neem eens een kijkje op mijn website en let op de kleuren…)

Ik ga er in Parijs (waarschijnlijk) eentje kopen![/quote:04444361a0]

bedenk wel dat ze in frankrijk 10 euro duurder zijn, ivm een auteursrechten heffing.

[color=green:c5b691e5e9]Groen! :)[/color:c5b691e5e9]

roze. kadootje voor mevrouw waterman

Blauwwwwww (die heb ik al .. en staat even goed bij mijn Powerbook) :lol:

[quote:c85fd34043="hanzwillem"]Ik heb al een tijdje de zilver, al heb ik m nog nooit gebruikt, ik heb m volgepropt met mp3s en sindsdien ligt ie al weken in een la van mn buro, tijd om meer naar het strand te gaan. Het vervelende is dat je m officieel niet mag gebruiken bij temperaturen boven 35 graden, en dat is toch een vrij vervelende beperking hier in Texas...[/quote:c85fd34043]

Waarkoop je zo’n ding dan voor! Het moet toch mogelijk zijn de iPod te gebruiken in de warme zon. Je neemt zoiets toch gauw mee naar het strand of naar het warme buitenland.

ik zou het gewoon gaan proberen, werkt vast wel :)

Het werkt ook wel, er staat alleen dat de batterij harder slijt dan normaal. Gaat het vervangen van een ipod batterij een beetje gunstig? Of kun je net zo goed een nieuwe Poot kopen

Voor de mini zou ik groen kiezen...misschien ook wel zilver... :? Maar omdat ik wit veel mooier vind en dat bij mijn (bestelde) iMacje past ga is straks tog een iPod 15BG kopen :P Jammer dat er geen witte mini is, maarja verschil moet er zijn met zijn grote broer he :)

De zilver kun je nu eigenlijk niet meer nemen, want dan ben je een meeloper :?

Dat wordt een roze ipod, makker :smiley: