welke messenger ondersteunt webcam op mijn mac?

ja dat is dus de vraag en ik zou ook nog willen weten of ik dan men msn contactpersonen kan toevoegen bij die messenger

ik dank jullie bij voorbaat

komaan veteranen :) ik wil antwoorden

De zoekmachine zal je antwoorden geven.

^ ^ kijk hierbovenaan ^ daar staat een knop zoeken, en geef daar met een aantal trefwoorden je zoekopdracht op ;) deze vraag is nl al ettelijke keren gesteld Je kunt ook op versiontracker.com of macupdate.com op dezelfde manier zoeken....

mercury en amsn voor MSN

uiteraard ichat, yahoo en ispq ook.
volgende keer even de zoekfunctie gebruiken hier :wink:

[quote:201417a2ab="AC!TH"]komaan veteranen :) ik wil antwoorden[/quote:201417a2ab]

Zoekennnnnnnnn :wink:

[quote:bda7ba8ac0="Marresc"]De zoekmachine zal je antwoorden geven.[/quote:bda7ba8ac0] NEE ! Niet terecht wijzen !

Gewoon zo iemand het 12e topic laten aanmaken,
terecht wijzen levert alleen maar klachten op.
ik mag het ook niet meer doen.

sorryyyyyyyyyyyyyyy :cry:

Geeft niks, iedereen mag vanaf vandaag dubbele topics aanmaken, ook jij !

:bigsmile:

[quote:c0eaaa685a="unSOUND"][quote:c0eaaa685a="Marresc"]De zoekmachine zal je antwoorden geven.[/quote:c0eaaa685a] NEE ! Niet terecht wijzen !

Gewoon zo iemand het 12e topic laten aanmaken,
terecht wijzen levert alleen maar klachten op.
ik mag het ook niet meer doen.[/quote:c0eaaa685a]

Hoe zal hij anders ooit de zoekfunctie leren gebruiken? Besides, door te zoeken zal hij veel meer antwoorden vinden.

Die hoef je niet te leren, dubbele topics maken is veel makkelijker !

En wijzen op de zoekfunctie is taboe, voor je het weet sta je bekend als iemand die alleen maar anderen loopt te corrigeren, en dat mag natuurlijk niet.

man man man,macosx forums worden een echte klucht!

Goed he ?! :D

Heb je toch weer 4 berichtjes bij je teller. Over onzin gesproken.

mensen die naar zoeken verwijzen en dt fouten aanwijzen zijn saai! :)

dit bericht om de kluct topic nog wat meer kluchterig te aken dan hij al is ondertussen

momenteel aMSN + Mercury

zoek maar

Kan je een prijs winnen als je 10 keer de zelfde vraag stelt dan :( vertel het me effe kan ik ok mee doen bv: is er ook een snel toets voor mail versturen :cry: bv: avi bestanden hoe speel ik die af :cry: :cry: welke webcam is de beste voor mij :cry: :cry: :cry: moet ik nog verder gaan of mag ik effe uitjanken :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ik zie m'n toetsen bor nie meer door m'n tranen

Greetz Knarf :stuck_out_tongue:

@AC!TH (alleen die naam al!)

Soms moet ik zelfs unSOUND gelijk geven.
Ga even wat verstandiger met dit forum om en tik normaal Nederlands.

[quote:d3dcaef3f1="unSOUND"]Die hoef je niet te leren, dubbele topics maken is veel makkelijker !

En wijzen op de zoekfunctie is taboe, voor je het weet sta je bekend als iemand die alleen maar anderen loopt te corrigeren, en dat mag natuurlijk niet.[/quote:d3dcaef3f1]

Oké… Maar het is zo moelijk om niet geïrriteerd te geraken van al die analfabeten en weerkerende vragen. :sealed:
Ik bewonder dat jij er nog begrip kan voor opbrengen. :wink:

wat zijn we weer droog vandaag! volgende keer kies ik een andere forum