Welke MIDI controller?

Misschien een beetje buiten het Mac gebeuren, of toch niet. Zijn er hier mensen die met een MIDI keyboard werken? Ik heb snel een goeie 61 toetsen bak nodig en denk aan de Keystation 61es (nog niet leverbaar, grrrrr...), de Radium 61 en de Edirol PCR80. Hier in Den Haag hebben ze alleen Evolution prut. Die hebben wel lekker veel knopjes maar die toetsen zijn waardeloos. Iemand een idee?

Edirol PCR80 is super

Zelf ben ik helemaal weg van de: studiologics: [url]http://www.studiologic.net/[/url] Het zijn midi-master keboards met gewogen toetsen ( ik weet niet of je dat zoekt) Ik heb op veel piano's en synths gespeeld, maar ik vind deze erg goed.. :)

De Studiologics zijn wel cool, maar met gewogen toetsen. Is op zich te gek, maar ik wil 'm zo licht mogelijk hebben. Het is de bedoeling dat ik zo met dit setje in de trein of in het vliegtuig kan stappen.

Het is de Radium 61 geworden. Heb naar de Evolutions gekeken, maar die toetsen zijn echt kut, sorry hoor. De Edirols zijn hier niet te vinden en zijn ook onnodig groot. Bovendien hebben ze losse drivers, hmmm... Ik heb die Radium geprobeerd en was meteen overtuigd. Super compact, arrdig wat regelaars en redelijke toetsen. En lichter kan haast niet.