Welke MP3

Kan iemand mij adviseren welke MP3 speler (naast natuurlijk de I-pod) goed werkt met de MAC. Ik wil hem cadeau doen aan mijn zoontje (6 jaar) maar een heuse I-pod lijkt me iets te veel van het goede.

(bijna) alle flash spelers werken met de mac, ze komen op de mac zichtbaar als hardeschijf waar je MP3 nummers in kan slepen, dan worden die nummers afgespeeld op volgoorde van naam/nummer

En is een Shuffle ook teveel van het goeie?...

Shuffle lijkt me eigenlijk ideaal. Omdat daar niet al teveel knopjes opstaan. Geen scherm met allerlei informatie op... Nu moet ik zeggen dan de mp3spelertjes van Creative ook goed gaan op mac hoor....

groeten, iSander

Ik gebruik gewoon zo'n audiokey van packard-bell.

voordeel is dat ie op een gewone AAA batterij gaat, en verder ook niet te veel ingewikkelde functies zodat m’n zoon van 8 hem ook kan gebruiken,

[img:af8c9b6f8b]http://olerkiilerich.dk/fiaskotek/2005/grafik/audiokey256mb.jpg[/img:af8c9b6f8b]

lijkt me een iPod shuffle toch makkelijker... ik zie een ventjes van 6 niet suptiel dat baterijtje vervangen. maar ja je kan er een paar kopen van de prijs van 1 shuffle...

ik heb ook een shuffle, 1Gb, bevalt me prima, ruim 500mb vol met mp3, en de rest als memorystick in gebruik, en ach, ik ben dan wel 40+, cq. 45- maar euh, dat doet geen afbreuk aan het gebruik van zo'n klein ding, wat moet je met zo'n Mega iPod Mini van 4Gb, je luistert toch niet continu naar een MP3 oid.?? Ieder z'n meug zeggen ze dan maar.