Welke Muis en TB voor Mac Mini (draadloos)

Ik ga binnenkort de Mac Mini kopen, en ik moet ook nog een tb en een muis hebben. De standaard muis en tb zijn 84 euro. Ik kan natuurlijk ook een muis en tb van een ander merk kopen, maar welke merken werken goed met Mac Os X? Ik heb het liefste draadloos, en rond de 50 euro.

Heeft iemand suggesties, Be my guest en post ze!

volgens mij werkt 99,9% van de muizen goed onder OSX

En de extra functies van het toetsenbord, zoals Internet en Mail, en de mediaknoppen voor bijv. iTunes?

ik zou zeggen koop een logitech muis en een macally toetsenbord.

Iemand ervaring met dit toetsenbord:

Logitech® Cordless Desktop® LX 501

En dan vooral de functionaliteit van de extra toetsen. Ze zeggen dat er een cd bij zit voor de Mac, maar hoe werkt dit in real-life?

Waarom zou je ingodsnaam een draadloos toetsenbord willen hebben...?

Het ziet er beter uit, zonder al die draden :)

[quote:29b9ce796a="Golfgast"]Iemand ervaring met dit toetsenbord:

Logitech® Cordless Desktop® LX 501

En dan vooral de functionaliteit van de extra toetsen. Ze zeggen dat er een cd bij zit voor de Mac, maar hoe werkt dit in real-life?[/quote:29b9ce796a]

Niemand???

er zijn ook wel goedkopere toetsenborden en apple muizen. Maarja, hoe het werkt? Het werkt uiteraard wel. Maar een echt apple toetsenbord is denk ik makkelijker.

hij krijg je eigenlijk je cd-rom la open zodner apple toetsenbord? :P

[quote:e9e39211f8="Il Maravilla"]Het ziet er beter uit, zonder al die draden :)[/quote:e9e39211f8]

Da’s waar.

Alleen: koop dan niet een draadloos toetsenbord met ‘windows’ look, maar koop een toetsenbord van apple.

Bovendien heb je dan geen gezeur met toetsen als windows, apple, cntrl, eject, ect.

[quote:ac42b630af="chilli dude"]hij krijg je eigenlijk je cd-rom la open zodner apple toetsenbord? :P[/quote:ac42b630af] Hiermee?

[img:ac42b630af]http://www.fosschouwen-duiveland.nl/images/blikopener.jpg[/img:ac42b630af]

Nee, met het eject-knopje in je menubalk: ga naar de map SysteemBibliotheekCoreServicesMenu Extras en dubbelklik op Eject.menu. Verwijderen uit menubalk door Cmd-Klik-Sleep... (uit m'n hoofd)