Welke muis voor MAYA

Welk merk muis kan ik het beste gebruiken voor MAYA?

Hans

je moet in ieder geval een 3 knops muis hebben, omdat je met de 3 knoppem in kombinatie met alt met de camera in zoemt, roteerd en hen en weer beweecht. voor de rest maakt het niet echt uit wat voor merk het is, ik heb een logitech, en die doet het priema, maar je kan ijgenlijk alle muizen gebruiken, behalve dan die muis die je nou net bij je mooie macje gekregen hebt.

Ik heb een Microsoft Intellimouse optical maar die werkt niet met MAYA. Het gaat op de middelste button (scroll wiel).

Hans

Logitic Wireless optical mouse. Daar doe ik het mee. Perpect te configureren voor Maya. Een beetje zoeken en alles komt voor mekaar :wink:

Ik heb de Microsoft Intellimouse optical ingeruil voor een Logitech MX-500 en deze werkt wel zonder de drivers te installeren, als je de drivers wel installeert dan doet de middelste knop (scroll wiel) het niet meer.

Hans

Ik heb zelf een optical sony muis. zo eentje met een memerystick reader er in. Hoefde geen software te installeren niks, deed het meteen, alle 3 de knoppen. Had eerst een Optical logitech, maar ik kreeg die middelste muisknop niet goed werkend voor Maya. Heb toen voor iets van E40,- bij correct in R'dam de sony muis gehaald. 8)

IK heb een logitech MX700 maar het middelste knop van het scroll wilt niet werken in maya... Weet iemand een oploasing?

[quote:e5126cdeb0="eiko"]je moet in ieder geval een 3 knops muis hebben, omdat je met de 3 knoppem in kombinatie met alt met de camera in zoemt, roteerd en hen en weer beweecht. voor de rest maakt het niet echt uit wat voor merk het is, ik heb een logitech, en die doet het priema, maar je kan ijgenlijk alle muizen gebruiken, behalve dan die muis die je nou net bij je mooie macje gekregen hebt.[/quote:e5126cdeb0]

Jah! En laten we het voorál niet over de spelfouten hebben he… :wink: