Welke printer?

Ben prive op zoek naar een usb printer die goedkoop zijn werk doet, is er iemand die mij wat kan aanbevelen? Nu zie ik ook wel wat in een WIFI printer maar die zijn 200+, of is daar ook een goedkopere oplossing voor? (Ja ik kom uit Drenthe en ben dus zuinig)...

ik kom uut Zeeland en ik bin nog zuuniger! :P Zoek eens even op: www.kieskeurig.nl

Ik ben erg tevreden over mijn Canon IP5000. Er zijn nu nieuwe modellen. Zeer zuinig. Losse inkttanks, dubbelzijdig printen, cd-rom's bedrukken. Foto's in perfecte kwaliteit.

Goedkoop printertje aan een Airport Express? Kun je ook gelijk je iTunes library naar je radio streamen!

Ik kan je ook de Canon IP5200i aanbevelen!

Werkt perfect met de Airport Express, prima foto’s, snel, niet al te dure inkt,
en nooit last van verstopte printkoppen, zelfs al gebruik je hem lange tijd niet.

Er is ook nog een versie met Wifi die IP5200R heet dacht ik.

Winkelprijs is ong. 119 euro.

zit nu te kijken met het advies in het achterhoofd, maar zie ook een Canon Pixma MP-160 All-in-one printer. (65 Euro)

Kijk bij Canon wel goed uit naar de ondersteuning voor de Mac. Ik heb hier een Canon multipass MP390 die dus gewoon helemaal _niks_ doet met een Mac.

Heb een Epson Photo RS220 voor minder dan 100 euro. 6 inktanks, voor elke kleur 1 tankje. Foto's met prima kleur, ik hoef eigenlijk niets te calibreren. Uit de doos werkelijke foto's op speciaal Epson papier.Randloos afdrukken, ook vanuit iPhoto. Kan middels speciale lade CD beprinten. CD print software bijgeleverd voor MacOSX. Werkt ook samen met Copy utility van Epson. Verder nog allerlei bijgeleverde software voor MacOSX die ik niet gebruik, ook niet echt heb bestudeerd. Laat zich ook prima als netwerkprinter gebruiken middels Airport express. Ondersteunt dan ook alle modi als resoluties en papierkeuzes en randloos. Gekocht bij www.mailamac.nl Krijgt de eerste 6 tanks bijgeleverd. Heb zelf meteen een 6-pack extra besteld.

werkt zo'n AirPort Express-basisstation met elke usb printer?

en dan:
boven Imac en evt printer (draadloos)
onder Powerbook en soundsticks

dan even denken voor de ideale oplossing, omdat ik totaal geen ervaring met een AirPort Express-basisstation heb? (neem aan dat hij te combineren is met elke draadloze router)

die Airport express werkt niet met iedere usb-printer. Sommige hebben een directe link met de printende mac nodig, die er niet is als er via het netwerk geprint wordt.

En ik kan de ip5200R aanbevelen. Hartstikke goeie wifi printer en duidelijk minder dan 200,- of dan een airport express + een ander printertje.

[quote:f1bc65f32f="#man"]werkt zo'n AirPort Express-basisstation met elke usb printer? (neem aan dat hij te combineren is met elke draadloze router)[/quote:f1bc65f32f]

denk het wel, werkt perfect met mijn linksys router(s)!!

Heb al van alles in huis gehad maar ben het meest tevreden over mijn laatste aankoop: Canon Pixma 3000. Ondertussen zijn er nieuwe modellen. Canon is naar mijn ervaring relatief goedkoop en goed.

Kijk niet alleen naar de prijs van de printer maar ook naar de prijs van de cartridges. Dan vallen HP en Lexmark met hun dure inktpatronen gelijk af. Zorg dat er voor iedere kleur een losse patroon inzit en kijk eerst even hoe duur die zijn. Ik heb zelf een Epson Photo RS220. Ik heb er doorzichtige sponsloze inktpatronen ingezet (op eBay gekocht) die makkelijk bij te vullen zijn en een chip resetter voor €6 waarmee je na iedere vulbeurt de chip op "vol" kan zetten. Een hele goeie aanschaf voor onder de €100

Canon iP5200 aan de Airport Express. Werkt perfect en een super printer. Goed fotoprintpapier erin en de afdrukkwaliteit is bijna fotolab.

Vandaag een canon mp 160 gekocht (69Euro), nu denk ik nog een AirPort Express-basisstation. Heb eigenlijk nog 1 vraag: kun je met het basisstation wireless ontvangen en een oude imac dv400 via ethernet verbinden met met het basistation zodat ik daar kan internetten enzo?....