Welke provider

Hallo medemacliefhebbers!

Nu lees ik vaak genoeg dat er mensen zijn die niet blij zijn met hun provider.
Nu sta ik binnenkort in mijn nieuwe huisje voor de keuze welke provider ik ga nemen,
dus daarom aan jullie de vraag:

Welke provider is een echte aanrader en welke raden jullie me echt af?

Thanx a bunch! 8)

Steeds hoor en zie ik dat xs4all de betere, zo niet de beste is. Ook in onderzoeken.Wel wat duurder echter dan de rest.

Ik heb zelf al sinds een aantal jaren Planet. Op het moment van beslissen was dat de goedkoopste. Het was in de begintijd van ADSL. Ik heb nooit een moment spijt gehad van die keuze. Zeker in het begin veel gebruik gemaakt van de helpdesk. Die was zonder meer goed. De prijzen vallen mee en de bereikbaarheid is zonder meer goed. Er zullen nu wel goedkopere providers zijn die ook goed zijn maar ik ga zeker niet switchen (ik ben dus duidelijk merkentrouw!).

Ik zit al jaaaren bij Wanadoo....eerst had ik (in de dure tijd) nog een Smartpack. Sinds ADSL aanwezig was in ons keuterdorpje in het mooie Sallandse Vechtdal;-) ben ik overgestapt op wanadoo ADSL..nog geen 1x een storing meegemaakt of de helpdesk moeten bellen.

Bedankt voor de reacties! Iemand ervaring met KPN? Of HetNet?

Na een jaar Drama (met een hoofdletter D) bij Chello, ben ik overgestapt naar Demon. Nooit problemen mee gehad, goede en gratis helpdesk, en belangrijk, mac-friendly.

succes met je keuze!

maarten

Neem zowiezo geen hccnet. Super windows-minded, absoluut niet klant-vriendelijk, na een jaar loopt je contract stilzwijgend nog een jaar door ipv een maand zoals bij xs4all, je moet verplicht lid worden van de hcc-club of zoiets en dat kost ook weer geld, weten echt helemaal niets van Mac af.

Ik ben zelf een erg groot fan van XS4ALL, deze provider loopt niet mee met de groterre instanties en denkt erg goed aan zijn klanten. Bij elke provider krijg je bijna dezelfde product dus het is uiteindelijk service waar je je voordeel in moet doen. XS4ALL vindt ik daarin veel verder in dan de rest van de providers. Je betaald er wel voor maar dan heb je wel een provider die waarde hecht aan je privacy

De consumentenbond heeft laatst een onderzoek gehad en daarin kwam uit dat XS4ALL en Demon de beterre ISP’s zijn in Nederland ( dit onderzoek ging ook over alle soorten consumenten-breedband ). Over Demon ben ik ook wel te spreken maar ik heb er niet zo veel ervaring mee…

succes met je keuze…

ik heb planet via KPN en ben erg tevreden, nooit gedacht trouwens! Ik ben ook zo'n brave die vanaf het begin via hun ADSL heeft en krijg de hele tijd door alle prijsdalingen upgrades gratis. Af en toe bellen en zeggen dat je zo'n trouwe klant bent helpt ook.......krijg je weer een snellere verbinding, dus geen klachten hier!

Wanneer je e-mailadressen ed wenst, dan kun je het beste gaan voor XS4ALL (ze noemen zich -redelijk arrogant - de professionals, en dat zijn ze ook wel!).

Als je die service niet wenst, dan kun je ook kiezen voor direct ADSL van KPN, geen provider maar wel een lijn (zonder datalimiet!).

Aljo

XS4ALL of Demon punt.....

XS4ALL: [url=http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=640&taal=nl&msect=Nieuws&year=2005]tevredenheid[/url] [url=http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=631&taal=nl&msect=Nieuws&year=2005]grote mailboxen[/url] [url=http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=639&taal=nl&msect=Nieuws&year=2005]flinke webstek[/url]

Verder kan je nog shoppen bij TweakDSL, die hebben adsl2+ voor het supersnelle werk.

Succes ermee!

Er zit nogal een prijsverschil tussen demon en xs4all. Ik zit te denken aan Demon Express 2048 voor 34,50 per maand. Iemand daar ervaring mee?

Ik ben van XS4all overgestapt naar KPN, en ben er nog steeds erg :lol: mee.

zit sinds begin adsl bij planet en nog nooit een storing gehad, ok 1 maar ja blikseminslag in de kpn verdeelkast, kan je hun niet kwalijk nemen en wat onderhoud ivm nieuwbouw in de buurt toen centrale uitgebreid moest worden oid. Heb de helpdesk nooit nodig gehad, klantenservice wel en altijd prima geholpen. xs4all is ook prima, heb ik op werk en doet t ook altijd. Planet iets goedkoper, kleinere mailbox.

Ik heb XS4all hier en ben meestal tevreden. In het verleden twee keer een probleempje gehad met de modem en de airport - maar de helpdesk was erg mac vriendelijk :D