Welke spelcomputer heb je?

Wat spelen jullie nou eigenlijk behalve macgames.

Ik ben zelf sinds de NES een diehard Nintendo fan maar ik heb ook nog een PS2 staan (voor de Final Fantasy’s)

Ik heb in totaal 3 gameboys gekocht (heb er nu nog 2), ik heb een NES (die games zijn echt zo 8) Duck Hunt, Legend of Zelda!, Mario! Kirby enz.) Ik heb ook nog een N64, met als topspellen Perfect Dark en Ocarina of Time! Tegenwoordig speel ik geen spellen meer, soms met vrienden nog. Ik maak ze liever zelf!

Greetz Dennis :wink:

Kijk, daar hebben we al iemand met een hele goede smaak. 8)

Playstation 2 met o.a. GTA3 en GTA: Vice City.

Ik ben helemaal weg van nintendo , ik heb 3 gameboys (een collor , advance en een licht die alleen in japan is uitgebracht :P )

verder een gamecube en een n64

mijn favo spellen zijn: de mario party serie , de mario’s en harrypotter

:wink:

Ik ben begonnen met een GameBoy, daarna de 16bits SEGA (sonic rules 8) ) en een 32Bit SEGA, Daarna de PSI en heb een tijdje geleden speciaal voor Grand Tourismo 3 een PSII gekocht. Er zit ook nog Primal bij, maar die heb ik nog niet gespeeld.

ik vind de ps2 toch rulen... het kriebelt soms om eentje aan te schaffen

Ik heb een Dreamcast, een Gamecube, een Saturn, een Megadrive en een Neo Geo Pocket Color.

Ik heb nog veel meer gehad maar door tijdgebrek kan ik niet veel meer spelen dus heb ik m’n collectie maar ff uitgedund. Als er iemand nog interesse heeft in Final Fantasy 3 (usa) voor de snes moet je maar ff zeggen want die mag ook nog weg…

NINTENDO en SEGA are the best!!!

FUCK sony om dezelfde mentaliteit als microsoft aan te nemen op het vlak van games!!!

Heb een PS2 en daavoor een PSX (PS1 zeg maar), daarvoor had ik een SNES en daarvoor een NES.

Ik vind de PS de ultime console!!! speel er heel graag op, maar shoot-em up’s speel ik toch liever op m’n macje :stuck_out_tongue:

[quote:48d5123c10]Kijk, daar hebben we al iemand met een hele goede smaak[/quote:48d5123c10]

:lol: :lol: :lol:

ik vergat nog te vertellen dat ik ook playstation spellen speel via mijn eigen macje! Met VGS (jammer genoeg alleen voor classic)
Toch best cool als je gewoon playstation schijfjes op je mac kan spelen!!

Dennis :wink:

Begonnen met de eerste Playstation en daarna, toe tie uit kwam, over gestapt op de (toen nog veel te dure) Playstation 2.

Ik zelf heb de Xbox. Een uitstekende spelcomputer die alle concurrenten ver achter laat. halo is een van de beste spellen. Ook Xbox live is fantastich. Online gamen met de voice commander is echt heel leuk. Als je trouwens een poll organiseert, doe het dan trouwens wel fatsoenlijk. Zeg gewoon Xbox en geen microschoft. Vind ik belachelijk en nergens voor nodig. Gebruik van deze taal zegt meer over je zelf dan over Microsoft.

Als het je niet bevalt maak je je eigen poll maar.

Nou , 'Schoftbox' was anders ook wel leuk geweest hoor :P :wink: :lol: 8) ( sorry, ik kon het ff niet laten, ik weet dit zegt iets over mij :P )

Maar goed, OT: ik game eigenlijk alleen op de Mac, en daar ben ik op zich best wel tevreden mee. Heb vroeger wel altijd een Nintendo gehad, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er steeds meer over denk om een Playstation 2 aan te schaffen, lijkt me wel te gek, weer een console erbij.

Heb de ouwe PlayStation, speel ik nooit meer op. Heb 3 GameBoys, speel ik ook nooit op. Wil de nieuwe GameBoy ook hebben. Zal ik ook nooit op spelen. Puur voor de heb hehe... Misschien in het vliegtuig. Hehe...

We hebben 4 GameBoys

van elke type dus 1

xbox staat nog heet word te veel op gespeeld ps2 voor dat ik kan spelen moet ik de spinrag weg halen..(onee..ik heb en week geleden Vice city nog gespeeld..foutje ;))

en een cube maar die vind ik echt zuigen…

mijn voorkeur van console’s gaat toch wel naar de xbox. gewoon de beste prestaties van allemaal.( ookal staat er een microsoft tekentje op ;))

Heb zelf ook een hele tijd een playstation 1 gehad, heb ik toen verkocht en de playstation 2 heb ik nooit gekocht. Ik vind het spelen van spellen op mijn mac toch nog wel het gaafste, ik heb een keuring 20" LCD scherm van apple, dus ziet er echt top uit!

ik vvind de apple juist niet geschikt om te gamen..te weinig games en slechte controls..( dat laatste geld ook voor de pc ) lol, james bond : nightfire is aangekondigd voor de mac, en is al voor 20 euro voor de pc :P die is er al dus heel lang. nee. om t egamen hebben we spelcomputers en om te designen een mac ;)