Welke spellen speel jij allemaal?

Ik ben net over net de Mac en ben benieuwd welke spellen jij allemaal speelt. Gebruik je misschien [url=http://dosbox.sourceforge.net]DosBox[/url] om de oude MS-Dos spellen te kunnen spelen of VirtualPC voor Windows spellen. Ik ben er benieuwd wat jij speelt.

Age of Empires II Gold Edition. Native voor Mac.

Spellen moet je niet via een emulator spelen en al helemaal niet via VPC o.i.d. omdat dat helemaal brak loopt. Ik heb hier Win95 via VPC staan puur en alleen vanwege het intranet van mijn school (die het dus alleen doet met zelfs zo’n brakke browser als IE 5.5 :? )

De PC die geëmuleerd wordt door VPC, is sowieso niet te gebruiken voor spelletjes; misschien Patience maar dan heb je het ook wel gehad :stuck_out_tongue:

Als ik jou was zou ik even rondkijken bij verschillende Apple Store’s (online en offline) want de meeste Windows-games bestaan wel degelijk ook voor het Mac platform! (een veelgemaakte fout overigens hoor, ik neem je niks kwalijk :wink: )

ik halo, Age of empires II gold , call of duty en dat was het wel zo'n beetje :)

En wat voor spellen speel je dan? Ben gewoon benieud wat jullie spelen, en wat erg populair is in de Mac wereld.

Diablo 2 bijna dagelijks. COD UD UT 2005 4X4 versie 2 C&C soms... Verder heeel veel oudere games en heel af en toe jedi knights...

Er is op het gebied van games niet genoeg in vergelijking met Windows, ik zeg dit eerlijk. Maar de games die uitkomen zijn meestal prima in orde en zeer stabiel! Ik mis mijn (oudje) lievelingsgame op Windows: Dungeon Keeper en VIRTUAL POOL 2 & 3… Oooohhh… als ik toch eens zelf dat spel kon overzetten naar MAC…

Welkom en kijk eens op insidemacgames.com: niet de actueelste maar wel leuke beschrijvingen van de games.

Ik speel veel WoW, maar ik mis m'n Counterstrike en Halflife 2 wel enorm op m'n Mac.

Tot anderhalf jaar geleden:

Unreal Tournament (classic)

Nu:

Ghost Recon
First to Fight

De meeste zijn Battlefield 1942 Ghost Recon Raven Shield Athena Sword Battlefield 1942 demo

[quote:387051589a="Geitekaas"]Diablo 2 bijna dagelijks. COD UD [b:387051589a]UT 2005[/b:387051589a] 4X4 versie 2 C&C soms... Verder heeel veel oudere games en heel af en toe jedi knights...

Er is op het gebied van games niet genoeg in vergelijking met Windows, ik zeg dit eerlijk. Maar de games die uitkomen zijn meestal prima in orde en zeer stabiel! Ik mis mijn (oudje) lievelingsgame op Windows: Dungeon Keeper en VIRTUAL POOL 2 & 3… Oooohhh… als ik toch eens zelf dat spel kon overzetten naar MAC…

Welkom en kijk eens op insidemacgames.com: niet de actueelste maar wel leuke beschrijvingen van de games.[/quote:387051589a]

??
ahja ik speel :
soms sims 2 voor mac
wolfenstein ET
UT [b:387051589a]2004[/b:387051589a]
en dan nog wat demo’s

World of Warcraft, Age of Mithology, Warcraft 3, Rise of Nations en dan soms Diablo 2 exp.

Medal of Honor: Breakthrough multiplayer als sniper weleens. Verder speel ik niet heel vaak een spelletje, ja, irregulier een keer een ander spel als ik er eens zin in heb, maar de meeste spellen kunnen mijn aandacht niet lang genoeg vasthouden...

Pac the Man 2 Doom 3 BOOM 1.4.4 Max Payne Warrior Kings Aqua Mines Maelstrom-3.0.6-MacOSX Halo True Crime Tomb Raider III Splinter Cell SpaceTripper Warcraft III Folder Hoyle Board Games 3 Quake Age of Empires II Age of Mythology Reckless Drivin' Risk II

C&C Generals (Zero Hour) (zaaaaaalig) soms een streepje Return To Castle Wolfenstein (eigenlijk enkel de demo) en RTCW: Enemy Territory

Af en to RTCW. Het beste shoot, kill, run spel ooit.

Command & Conquer Generals (Zero Hour)

UT2004 regelmatig. Enkel spijtig dat er nog geen TS-client voor Mac is.

WOW!

hey

ik speel veel C&C, zero hou, Ravenshield en Athena sword.
Heel soms black hawkdown

wat langer geleden , unreal tournament

greetzz

Ik geniet toch ook nog steeds van Halo

Stronghold