Welke telefoon kopen?

Beste mensen,

Ik was vanplan om vandaag een nieuwe mobiel te gaan halen, maar het model dat ik op oog had is einde reeks en niet meer te vinden…

Het ging om een sony ericsson t630 in het zwart… Ik konm voor 119 euro kopen.
Nu, wat zijn de alternatieven? Het mag niet duurder zijn? En hij moet mac compatibel zijn?
En er moet bluetooth op zitten? En bovenal :slight_smile: hij moet sony ericsson zijn?

Wie geeft raad?

Ik ben ook aan het twijfelen tussen de Samsung D500 en de Motorola V3 (Razr)...

Diotav

Ik heb sinds kort de Nokia 6680 en ben er erg tevreden over. Had hiervoor een Sonyericsson, ben ben blij dat ik naar de Nokia Symbian smartphone ben overgestapt. Werkt perfect met de Mac via iSync e BT.

Voor pics zie:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=697030#697030

ik heb de p910i. misschien is die nu wel goedkoper dan 150 euro te vinden met een betaalbaar abonnement?

daan.

Het is toch de t630 geworden :-) Heb nog een beetje vermindering gekregen, en hij is wel in het wit, maar ziet er toch goed uit!

Nu, wat zijn leuke snufjes voor op deze telefoon? Waar haal ik ze vandaan?
Andere theme’s? Betere communicatie met de mac via bluetooth? Wat kan er allemaal en welk programmatje heb ik hier voor nodig?

Groeten

ik wacht nog even op de N70 van Nokia, het kleinste UMTS toestel van Nokia, en die is het broertje van de 6680. In combi met een abbo van ongeveer 25 euro moet ie dan wel gratis wezen.

Maar een betere vraag is natuurlijk: wat wil je?
Megapixel camera?
UMTS?
Vodafone life/imode achrige diensten
Dat je er ook in amerika mee kan bellen
Mogelijkheid tot mp3 speler?
Vertel maar op!

oh sorry, had deze pagina even open staan en keek toen tv, goede keuze!

ook de T630 en met os x & bluetooth moet je zeker es romeo proberen = Kei goed :p

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18573

Kan namelijk ook instellen, vanaf je T630 in je bluetooth gebied komt, je muziek uit itunes begint te spelen, en als je weer uit je bluetooth gebied gaat, het terug stopt ! :lol:

motorola RZR V3?

heb hem nu ongeveer een maand en ben er erg blij mee.

kan je in belgie nog steeds geen telefoon bij een abonnement kopen?
de T630 is namelijk wel een vrij oud model :smiley:

Een telefoon koop je tegenwoordig niet. Die krijg je bij een dvd-speler. :wink: Ik vind die T610/T630 telefoons nog altijd de mooiste om te zien. Echt een schoolvoorbeeld van mooi design.

Ja dat vond ik dus ook, of je moet een paar prijsklasse hoger gaan... Het is dus de t630 geworden, jammer genoeg wel in het wit, maar het was de laatste!

Ik vind het verbazinwekkend wat je zo allemaal met je computer kan doen via je telefoon :slight_smile:
Van je muis bewegen tot je e-mails lezen, of door je itunes library browsen, heel mooi allemaal…

Nu toch even slapen!

Tot morge forum :slight_smile: