Welke versie is het nou??

En? Is het nu officieel MacOS X 10.2.1? En wat is de buildcode? Kan iemand ff een plaatje posten?? Ben wel benieuwd!! Upgrademania 2 B continued....

And the answer is..... [url=http://www.thinksecret.com/news/jaguar6C115a.html]URL[/url]

En dit is die van OS 10.2.1… URL

Hahahaha!!! sorry hoor maar ik moet ff lachen. Ik heb altijd gezegd dat ik minstens wacht met upgraden tot versie 10.2.1 of 10.1.2..is Jaguar zelf al 10.2.1 (zoals ze bij Apple al zeiden). En die buildcode is ook al zo'n mooi verhaal. De GM (goldmaster=def versie die op de cd komt) is dus de 6c115 en gelijk al een update naar 6d...jaja zo blijf je bezig he. Voelt wel lekker met 10.1.5 de laatste betaversie van X (? :p ?)

Hoe bedoel je "zoals ze bij Apple al zeiden"?

Ik heb half augustus (de 16e ofzo) gebeld met Apple voor de prijs van een volumelicense voor 10-99 users voor Jaguar. Toen zeiden ze dat het systeem 10.2.1 was en of ik al wist dattie 24 augustus uitkwam. Ook kwam ik er toen achter dat de echte prijs van Jaguar 9de 2 cd's een krappe €25,- kostte. je betaalt dus meer voor de license dan voor de cd's. Een volume license van 10-99 users is dan veel goedkoper als een single-user upgrade omdat je deze cdset op 10-99 computers mag zetten incl je computers thuis!! Mag jij raden wat ik mijn baas ga voorstellen!! :p