Welke voorkeuren moet ik verwijderen... - voor dat irritante amerikaanse vlaggetje

Ik krijg dat irritante amerikaanse vlaggetje niet weg boven in beeld... Iedere keer verwijder ik het vinkje bij amerikaans in het invoermenu van landinstellingen en iedere keer als ik opnieuw opstart, komt dat kk,oerjjhery-vlaggetje weer terug.... Zo amerikaans gezind (lees: Bush-gezind) ben ik nou ook weer niet.... :p  ;)

Ik heb dat probleem ook eens gehad met mijn belgish vlaggetje  :p De oplossing was toen dat ik meerdere landen had aangeduid staan. Dus ga eens heel het lijstje af en zorg dat enkel de nederlandse of als je zoals ik zuiderlijker woont het belgish vlaggetje aan te duiden. Het carracter palette mag je desnoods ook aanvinken.

Het werkt op zich wel wat je zegt, maar ik wil helemaal [b:post_uid11]geen[/b:post_uid11] vlaggetje.... Nu zie ik steeds dat NL-vlaggetje....

Volgens mij moet ik een voorkeurlijst weggooien, maar welke…

Misschien moet ik ook maar eens een Belgisch vlaggetje proberen… :wink:

:p

normaal als je maar één vlaggetje hebt aangevinkt zou je er geen mogen zien in de menubalk. Er wordt enkel een vlaggetje getoond in de menubalk als er meer toetsenboerd-instellingen mogelijk zijn. Vermits je enkel het nederlandse kiest, zal er dus geen in je menubalk verschijnen.

Bij mij stond nerland en belgie in de landinstellingen, vandaar dat bij mij een belgish vlaggetje wapperde. Toen ik dus nederland verwijderde, verdween onze belgishe driekleur dus ook.

Ik werd er ook gek van. Toen heb ik ooit al mijn keyboard-instellingen weggegooid en ook dat hielp niet. Nu heb ik Jaguar en is het probleem opgelost.

Groeten,
Frans

Ik heb ook Jaguar....

Ik heb een heel stel vlaggetjes aangevinkt, hierdoor kreeg ik geen amerikaans vlaggetje meer te zien, maar alleen het nederlandse vlaggetje. Maar aangezien ik geen vlaggetje wil zien, heb ik ze allemaal maar weer uitgezet, op de nederlandse na (zoals ik iedere keer doe… :frowning: ) En nu zie ik geen vlaggetje meer, (dit doe ik iedere keer na een herstart…), maar… zoals ik al zei, krijg ik straks bij een herstart absoluut weer een amerikaans vlaggetje in beeld… :frowning:  

Weet niemand iets?