welkom safari user: is dat sympatiek of niet??

en al gemerkt op de apple.com site, word je persoonlijk als safari user verwelkomt, links boven verschijnt een knop met een welkom.... werkt alleen in safari

was ik de eerste of de allereerste???

helix

[size=24:03c3ca8536]ontzettend cool!!!! [/size:03c3ca8536]

lachen zeg, was me nog niet opgevallen :D

Goed is dit, volgens mij draait dat pas, vanmiddag heb ik het nog niet gezien.....

[img:20e02c1f2d]http://www.folosa.com/macosx/public/img-1043099753.jpg[/img:20e02c1f2d]

Heel aardig… zou dit een voorloper zijn van extraatjes op de Apple site voor Safari users? :lol:

Ligt eraan wat voor extraatjes.

Als niet OS 10.2 gebruiker zou ik me wel wat genept voelen als je alleen met safari een koningsbehandeling krijgt! :wink:

Serieus, geinig detail van apple :slight_smile:

[quote:d093e2f16c="meneer de koekepeer"]Als niet OS 10.2 gebruiker zou ik me wel wat genept voelen als je alleen met safari een koningsbehandeling krijgt! ;)[/quote:d093e2f16c]

Tja, is dat nu ook al niet zo dan? Apple duwt iedereen 10.2 door de strot door veel leuks alleen daar geschikt voor te maken terwijl het net zo makkelijk op 10.1 zou kunnen werken. Sterker nog, ik krijg heel sterk de indruk dat ze eerder BEWUST producten zo maken dat ze niet op < 10.2 werken dan dat het moeite zou kosten ze geschikt te maken voor versie < 10.2.

hebben jullie eigenlijk de snelheidswinst al gemerkt met 10.2

er zijn er die ook nooit tevreden zullen zijn, je geeft ze een item die eigenlijk alleen maar leuk en een mooie geste is (welcome safari user) en die beginnen hier weer een zaagske te spannen (op zijn westvlaams gezegd) over wat ze eigenlijk allemaal “niet kunnen” krijgen.

komaan zeg :oops:

Helix