zie onderwerp.
Ik bedoel Logic Gold 6.0.1. Op de site van Emagic is as usual weer niets te vinden.
Heeft iemand dit draaien?
zie onderwerp.
Ik bedoel Logic Gold 6.0.1. Op de site van Emagic is as usual weer niets te vinden.
Heeft iemand dit draaien?
Ik heb het niet draaien, maar op [url=http://www.emagic.de/products/ls/gold/index.php?lang=EN]de site van Emagic[/url] lees ik: [quote:007fb71333]Requirements * Mac OS 9.1 or higher [b:007fb71333]* Mac OS X 10.2 or higher[/b:007fb71333] * 604/250 MHz or better * 128 MB RAM or more * CD/DVD Drive * free USB port for XSKey * Low latency Audio Interface, seperate Harddisc and MIDI Interface recommended [/quote:007fb71333]
dank je maar met dat soort mededelingen kan men ook bedoelen: 10.2.1 t/m 10.2.8. Ik ben nogal wantrouwig als men niet specifiek erbij zet "including 10.3" of zoiets.
6.3.1 draait op panther
Dank je Bluenote, maar ik denk dat je het over Logic Platinum hebt. Of is er van Gold ook reeds een 6.3??
kijk eens op de site van emagic. heb de update daar ook gehaald.
te gek! bedankt! Ik heb een tijdje geleden gekeken en toen waren er alleen G5 updates voor Platinum en zo!
Is logic Gold makkelijk te leren?
Ik heb een demo-key besteld en binnen een paar weken koop ik me dat 99dollar keyboard van op de keynote. Ik zou graag wat muziekjes maken (electro en goa style)… Cubase heb ik ook eens gecheckt maar ik had bijna geen vst instruments en niets van filters.
Tja Logic is een professioneel pakket. De handleiding is 740 pagina's. In principe is het niet moeilijk als je verstand hebt van (digitale) audio studio's en/of applicaties.
Voor de thuis-amateur is het wel geschikt, als je bereid bent er lang achter te zitten en de manual erbij pakt.