Werkt Soundtrack samen met FCPro 3 ???

Hallo,

Heb zopas FCP3 weten te kopen (legaal!!) en zou ook nog wel een bod willen doen op Soundtrack versie 1 (géén soundtrack pro)

Kan men naar soundtrack exporteren vanuit FCP3 en achteraf weer importeren ? of lukt dit enkel vanaf FCP4?
Als er géén ‘menuitem’ in FCP3 zit kan men dan eventueel film exporteren in een bepaald formaat, openen in soundtrack, muziek exporteren vanuit soundtrack en achteraf importeren in FCP3??

Bedankt
Davedive

als het goed is is soundtrack al een onderdeel van FCP3 of vergis ik me?

Dat hoop ik natuurlijk, maar denk het niet. Pas vanaf versie 4 is dat zo.

Kan iemand mij gelijk of ongelijk geven? Ik heb namelijk pas volgende week het pakje binnen om het zelf te controleren. Ondertussen zal de bieding op die soundtrack al voorbij zijn.

Dank
Davedive

FCP3 werkt samen met soundtrack. Maar niet zoals bij de nieuwe studio versie waarbij soundtrack automatisch opengaat als je een film exporteerd. Wat je moet doen bij FCP3 is jou film exporteren als een ' final cut pro movie ' (niet als QT) dan open je soudtrack, zoek naar de file in de mediamanager, sleep de file naar de videowindow, componeer, exporteer de mix (eventueel zonder de originele filmklank), importeer in FCP3, maak een final mix met de originele filmklank, dump op tape, klaar. No problemo. Dank u :apple: omdat het zo goed werkt.

Schitterend Bubbelhead.

:slight_smile:

Ik kan niet wachten tot ik :

1. mijn onderwegzijnde FCP3 kan installeren en gebruiken
  2. een versie van soundtrack kan bemachtigen (legaal !!!)
  3. als sonnet even mee wil (bestelde cpu-upgrade wordt maar niet bevestigd :grrr: ) cpu upgraden

Bedankt om mij uit mijn virtueel lijden te bevrijden !

Davedive