What the F*CK???? (Kernel trap)

sja alleen heb ik maar Eén "diskdrive" en is dus booten ff niet mogelijk, toch?

Diskdrive? Wat bedoel je? Kun je CD's branden? Dan kun je met het programma [url=http://www.macupdate.com/info.php/id/7957]BootCD[/url] een CD met DiskWarrior branden, waar je van op kunt starten.

Ik neem aan dat je weet dat je met de C ingedrukt kunt opstarten van CD? Die CD moet dan wel ‘bootable’ zijn, dat kan met BootCD. Je kunt het programma vinden door op deze link te klikken.

Hij brandt :D

Yahooooo!!!!!! 130.705 of 409.074 items waren out of order (32%) nu nog maar 210 dus <1% Het inloggen duurt nog wel lang en mijn font problemen zijn nog niet uit de wereld maar ik denk dat dat nog wel komt :P Wat geweldig is: 1/3 van mijn shit is opgelost!

:lol: [i:38464e30b7] LEVE MACOSX.NL HOERA HOERA HOERA!!! [/i:38464e30b7] :lol:

Goehhhhhhd!!!!!!!!!!!!! 8)

Heb je 10.2.8 schoon geïnstalleerd? Of Archiveer en installeer?

Trouwens, als je echt snelheid wilt… Panther is geweldig!!! :lol:

Nee niet schoon geinstalleerd. Dus back-up en osx.2 erup! Wat ik nu wel merk is dat wanneer ik weer een keer classic onder X draai het lijkt of de mac weer raar gaat doen. Ik probeer dan ook classic te vergeten! En met de snelheid ben ik voorlopig best tevreden.

[i:32d47a684c] Maar ja dat zei ik met mijn eerste motor ook… 160 km/u is hard zat! :stuck_out_tongue: Grenzen vervagen zeg maar! [/i:32d47a684c]

DiskWarrior heeft een update gekregen. Je kunt de update ophalen vanaf hun site en dan kun je met behulp van die update een nieuwe CD bakken, tenminste als de update je DiskWarrior CD accepteert...

Bij mij werkt het allemaal. Je hebt dan geen BootCD meer nodig om op te starten. Het fijne van BootCD is overigens wel dat je meerder reparatieprogramma’s op een CD kunt zetten en zo kunt draaien zonder steeds van de originele CD’s op te moeten starten… :smiley:

Nee, helaas wordt mijn cd niet geacepteerd. Het zal wel komen omdat het cd'tje uit Indonesie komt.

:stuck_out_tongue: