Whoeaargh! Waarom heet iedereen Anna?

[img:49e2cbf1c5]http://members.chello.nl/m.spanje/anna.jpg[/img:49e2cbf1c5]

slotje dan maar...?

:stuck_out_tongue:

Verkeerde contacten :?? Of wou je Anita ?

vind ik wel.

wat vind je wel?

Think beutifull thoughts :D :D

Anna zal het zijn :slight_smile:

Als ik ooit een dochtertje mocht krijgen dan heet ze Anna! Prachtige naam vind ik het.

Ik krijg geen dochtertje meer... maar ze zou Anna geheten hebben :)

Ik denk dat ik zelfs mijn 2 zoontjes omdoop naar anna.... zo mooi vind ik het :P

Briljant idee Sig!

Woehahahaha wat een lol weer ditte :D

Ik heb maar 1 Anna in de lijst en das meer dan genoeg :stuck_out_tongue: :bigsmile:

[quote:6d96c51f66="maceddy"]Ik heb maar 1 Anna in de lijst en das meer dan genoeg :P :bigsmile:[/quote:6d96c51f66]

Maar wel lief zijn hé Eddy! :bigsmile:

[quote:1db6e799e2="Turbanus"][quote:1db6e799e2="Hobbes"][quote:1db6e799e2="Turbanus"]Waar blijft de nieuwe slotjeskoning? (Hobbes) :lol:[/quote:1db6e799e2] What the f* nieuwe slotjes koning :?

Is wel gemakelijk dan noem je ze nooit verkeerd :stuck_out_tongue: bij naam[/quote:1db6e799e2]

Een nieuw Nederlands woord… “gemakelijk”… zou best kunnen. Vermakelijk kan immers ook. Mischien een goeie voor Apollo… :lol:[/quote:1db6e799e2]

MiSSchien wel ja :stuck_out_tongue:

Het is wel opvallend dat alle Anna's uit mijn leven schatjes zijn. Er zit geen enkele bitch bij :)

[quote:60dda78224="Pliep"]Het is wel opvallend dat alle Anna's uit mijn leven schatjes zijn. Er zit geen enkele bitch bij :)[/quote:60dda78224]

JA!!! bij mij ook! En ze zien er gewelig uit… Anna’s zijn de bom! :lol:

[quote:7c1d9e2d58="Pliep"]Het is wel opvallend dat alle Anna's uit mijn leven schatjes zijn. Er zit geen enkele bitch bij :)[/quote:7c1d9e2d58]

ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat Marloesjes ook wel lief zijn… :innocent:
iedereen die met ‘Mar’ begint trouwens… :wink:

Dan ben ik benieuwd naar jouw bron.......... :P

[quote:22e74baddd="MacBjorn"]Dan ben ik benieuwd naar jouw bron.......... :P[/quote:22e74baddd]

nee sorry…ik noem geen namen! :sealed:

[quote:ed5532e600="Pliep"]Het is wel opvallend dat alle Anna's uit mijn leven schatjes zijn.[/quote:ed5532e600]

:sealed:

:stuck_out_tongue: :innocent: :wink:

[quote:6a3b21df6a="marloez"]nee sorry...ik noem geen namen! :sealed:[/quote:6a3b21df6a]

Katten tellen niet mee he Marloez… Maaruh, het exemplaar dat ik ken is wel aardig hoor. :wink: