Wi-Fi op iPhone doet het niet en kan netwerk niet verwijderen.

Hoi Allemaal,

Ik kan sinds gister geen verbinding maken met het netwerk wat ik thuis heb, terwijl deze het wel doet op mijn Macbook.
Heb al een beetje opgezocht wat ik zou kunnen doen, maar er staat bijvoorbeeld geen 'vergeet dit netwerk' of 'vernieuw lease ofzo bij DHCP.
Voor de rest heb ik al wel mijn iPhone hersteld. En mijn netwerkinstellingen heb ik ook al hersteld. Heel irritant dit!
Iemand een oplossing?

Als je achter het netwerk op het blauwe pijl-icoontje drukt krijg je verdere opties voor dat netwerk. Hier staat, [b]mits [/b]je al een keer verbinding hebt gemaakt met dit netwerk, bovenaan de optie 'vergeet dit netwerk'.

Heb je al geprobeerd om verbinding te maken met een ander netwerk? Als dit wel gelukt is, ligt het probleem niet bij je iPhone, maar bij je thuisnetwerk. In dit geval helpt het om even het modem te resetten en daarna proberen om verbinding te maken. Als er andere mensen zijn met een iPhone, even aan hen vragen om verbinding te maken om dit te testen.

Anders ligt het probleem waarschijnlijk bij je iPhone en kun je het beste je iPhone terugzetten naar de fabrieksinstellingen en als nieuwe iPhone (en dus niet vanuit een backup) configureren. Voor je dit doet wel even een backup in iCloud en in iTunes draaien.

[quote=Zeynep url=http://www.onemorething.nl/community/topic/wi-fi-op-iphone-doet-het-niet-en-kan-netwerk-niet-verwijderen#post-2502884 time=1356071664]Hoi Allemaal,

Ik kan sinds gister geen verbinding maken met het netwerk wat ik thuis heb, terwijl deze het wel doet op mijn Macbook.

Heb al een beetje opgezocht wat ik zou kunnen doen, maar er staat bijvoorbeeld geen \'vergeet dit netwerk\' of \'vernieuw lease ofzo bij DHCP.

Voor de rest heb ik al wel mijn iPhone hersteld. En mijn netwerkinstellingen heb ik ook al hersteld. Heel irritant dit!

Iemand een oplossing?[/quote]

Welke modem en provider heb je?

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing (wat alleen gebruikt dient te worden voor topics welke gaan over deze site, podcast of app van OMT). Daarom verplaatst naar dit subforum.[/mod]