[Widescreen iBook] Is dit er een?

Ben ik nou gek of zie ik rechtsonder op onderstaande foto een widescreen iBook? Of is het toch de 14"?

http://www.tgr.com/weblog/images/articles/applestore-done.jpg

Nee helaas, dat is gewoon een normale iBook die wat naar achteren staat

Ik vind 'm ook verdacht veel op een breedbeeld variant lijken. Errug raar.

Dit is inderdaad een uiterst geheim prototype van een breedbeeld iBook. Hoe deze in een apple-winkel terecht is gekomen zou ik ook niet weten, dat moet wel een vergissing zijn! 8)

De foto is gewoon vervormt door de lens...

het is een ufo

Als je goed naar de foto kijkt, zie je dat de poten van de tafel niet meer vierkant zijn zoals de linker tafel. Volgens mij is het een vertekening in de foto.

&^&%$%& Unsound was me net voor!!

Hoek van het scherm + perspectief = breedbeeld

het ruikt wel naar breedbeeld.

nou het lijkt er wel heeel veeel op inderdaad.... foto van de apple store londen ? 't is um.

optisch bedrog

Shit, heb ik em daar laten liggen.. :sealed:

Sorry Steve :oops: :roll:

Ik wil wel geloven dat het de widescreen is (optisch bedrog)

maar common sence zegt toch wel dat hij gewoon lekker plat naar achter staat, en de foto wat vervormd is door z’n eigen perspectief…

Apple is goed in dingen geheim houden, dus als er een bestaat denk ik niet dat ie zomaar daar midden in de winkel op tafel staat.

er staat iets op van enhance your ph-rest kan ik niet lezen-

speculeren dan maar: phallus?

[quote:a89c5443c7="bian"]er staat iets op van enhance your ph-rest kan ik niet lezen-

speculeren dan maar: phallus?[/quote:a89c5443c7]photos, bian
Staat er vrij duidelijk
Ergens aan toe? De wens is de vader van de gedacht…
:wink:

Effe iets anders: op die foto heeft de iMac G5 op de achtergrond Speakers?!!!???

valt dat niemand op :?

Greetz Knarf

[quote:0bc767f4fe="KNARFVries"]Effe iets anders: op die foto heeft de iMac G5 op de achtergrond Speakers?!!!???

valt dat niemand op :?

Greetz Knarf[/quote:0bc767f4fe]

Omdat het een G5 is met een Cinema Display… en geen iMac… :mrgreen:

Ohh ik zie het nu het is een eMac my bad :oops: ik vindt het trouwens een mooie trucage foto

Grreetz Knarf

[quote:254506ea10="fistkikker"][quote:254506ea10="bian"]er staat iets op van enhance your ph-rest kan ik niet lezen-

speculeren dan maar: phallus?[/quote:254506ea10]photos, bian
Staat er vrij duidelijk
Ergens aan toe? De wens is de vader van de gedacht…
;)[/quote:254506ea10]
Even opblazen en het is iets leesbaarder:

[img:254506ea10]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=8600[/img:254506ea10]
‘Enhance your photos’ dus.