Widget AEX

Beste Iedereen,

Ik ben op zoek naar een widget die de aex koersen weergeeft. Weet iemand of dat al bestaat?

Bij voorbaat dank,

Sikko

doet het standaard widget van apple dit niet?

edit: bij mij doet hij het gewoon achter in het zoek doen aex in typen

Thanks.. Wat vul je dan in? ahold aex? Werkt bij mij niet ...

Goeie vraag. Ik wil ook graag specifieke aandelen uit de AEX in de gaten houden. Met name Ahold. Is er inmiddels al een widget verschenen die dit kan?

Anyone?

Nog [i:b21d86e475]steeds[/i:b21d86e475] geen widget voor aandelen op de AEX?

En als ik het nou lief vraag? :lol:

En inmiddels zijn we al weer een half jaar verder.

Weet iemand of er ondertussen een widget is verschenen waarmee je specifieke AEX-aandelen in de gaten kunt houden?

De standaard apple widget voldoet nog steeds hoor... Volgens mij.

[quote:2cb867e70e="iPod Jimmy"]De standaard apple widget voldoet nog steeds hoor... Volgens mij.[/quote:2cb867e70e]

Die haalt zijn info van US site(s). Alleen internationale aandelen zijn daar terug te vinden. Ahold kreeg ik niet werkend. KPN deed het wel.

Weet iemand of er inmiddels een AEX widget is? :?

Je kunt de code van AEX misschien vinden met de zoektekst EURONEXT?

Anders kun je misschien de stock widget van yahoo installeren. Ik weet dat je daar wel de NL beurs mee in de gaten kunt houden.

¥β

Nee, die geven allemaal alleen de AEX-koers aan. En niet die van individuele aandelen zoals Ahold of Akzo...

[b:251c20fe22]Bestaat er nou nog steeds geen widget voor aandelenkoersen?![/b:251c20fe22]

Door de zoekfunctie als oude koe uit de sloot gehaald... Maar ik zoek een goede widget, een beetje zoals [url=http://www.apple.com/downloads/dashboard/business/depotset.html]deze[/url], alleen dan met mogelijkheden om de AEX te tracken en op basis hiervan een up-to-date portefeuille overzicht weer te geven. Iemand een idee of er zoiets is?

Ik heb de hele downloadsectie van Apple al doorlopen. Maar de enige die echt interessant is (DEPOTset, is alleen goed bruikbaar voor de duitse markt en beperkt internationaal.

Overigens hoeft het niet per se een widget te zijn, een app met bepekte impact (zoals Simplify Media) kan ook interessant zijn.

niet ech een widget maar probeer het eens:

surf naar: http://www.google.com/finance?q=INDEXEURO%3A.AEX

en maak dan een webclip-widget van de gegevens die je wil zien

Het is ook niet echt wat ik zoek :wink: In de Duitse widget die ik aanhaal is het mogelijk om specifiek je eigen portefeuille te volgen in realtime.

Google Finance is wel mooi, maar biedt geen extra info ten overstaan van Binck account. De reden voor mijn zoektocht is dat ik snel even wil kijken hoe het er voor staat met mijn portefeuille, zonder eerst te moeten inloggen of zonder vertraging van 20 minuten…