Hallo.
Ik moet voor school een widget ontwerpen en maken en ik vroeg me af of dat iemand nog tips en of ideeën heeft? Misschien kan ik dan iets maken waar iedereen iets aan heeft!
Suggesties enz enz zijn welkom!
Hallo.
Ik moet voor school een widget ontwerpen en maken en ik vroeg me af of dat iemand nog tips en of ideeën heeft? Misschien kan ik dan iets maken waar iedereen iets aan heeft!
Suggesties enz enz zijn welkom!
misschien wat meer info AUB!!! Waar moet het over gaan? Wat moet het doen? Hoe ga je het presenteren aan het publiek?
[quote:da76332ce1]Waar moet het over gaan? Wat moet het doen? [/quote:da76332ce1] Dat is nu net de vraag. Hij vraagt onze hulp om een widget te kunnen maken dat nog niet is gemaakt, maar wel handig is!
Nou een vereiste is sowieso dat mijn widget z'n informatie van internet haalt. Net zoals de TV, weer en vertaal widget bijvoorbeeld...
widget die iets leuks maakt van alle spam die hij tegenhoud bijvoorbeeld van een blog/gastenboek...
Een widget die een vergelijkings-overzicht geeft van de prijzen in Europa en Amerika van Apple-apparatuur.
Op de achterzijde stel je in wat je wilt zien en op de voorzijde krijgt je mooi overzichtje.
Dan weten we of het de moeitje van het importeren waard is.
en iets zonder apple erbij? Iets functioneel voor meerdere malen natuurlijk!
Een belletje die je wel eens op blies van hotels ziet staan. Als je ero klikt, gaat de bel over.
[img:d573ad4893]http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/3026511/2/istockphoto_3026511_hotel_bell_clipping_path.jpg[/img:d573ad4893]