widget tip

het is een kleintje maar wel leuk denk ik :apple: r op een widget in dashboard :oops:

refresh toch :) ?

[quote:3afe68f891="Maclord"]het is een kleintje maar wel leuk denk ik :apple: r op een widget in dashboard :oops:[/quote:3afe68f891]

Widgets zijn handige hulpzame progjes. Wat heb je aan jou widget???
Ik denk niets

:D grappig effect

Dit is toch geen widget? Meer een grapje..., als je het leuk vindt tenminste...

[quote:439fd0396b="Petje"][quote:439fd0396b="Maclord"]het is een kleintje maar wel leuk denk ik :apple: r op een widget in dashboard :oops:[/quote:439fd0396b]

Ik denk niets[/quote:439fd0396b]

Wat heb je aan jou opmerking? Ik denk niets.

Dat is ook geen widget, en dat beweert Maclord ook niet, maar een toetscombinatie om de inhoud van je widgets te verversen. Erg handig. Zeker bij bijvoorbeeld de Gmail widget. Een goeie tip.

[quote:67dbc8c413="Maclord"]het is een kleintje maar wel leuk denk ik :apple: r op een widget in dashboard :oops:[/quote:67dbc8c413]

:slight_smile: die wist ik al, maar wisten we ook al dat je een widget op je bureaublad kan zetten…
d.m.v. het slepen van een widget uit de widget-trash en dan niet loslaten maar op F12 drukken en dan loslaten :stuck_out_tongue: staat ie op je bureaublad.

[quote:6be5e56e77="Funqtion"][quote:6be5e56e77="Petje"][quote:6be5e56e77="Maclord"]het is een kleintje maar wel leuk denk ik :apple: r op een widget in dashboard :oops:[/quote:6be5e56e77]

Ik denk niets[/quote:6be5e56e77]

Wat heb je aan jou opmerking? Ik denk niets.

Dat is ook geen widget, en dat beweert Maclord ook niet, maar een toetscombinatie om de inhoud van je widgets te verversen. Erg handig. Zeker bij bijvoorbeeld de Gmail widget. Een goeie tip.[/quote:6be5e56e77]

Inderdaad Funqtion
gewoon een KLEIN tippie
ik zei het van te voren…

[quote:f2481df21c="iRamon"][quote:f2481df21c="Maclord"]het is een kleintje maar wel leuk denk ik :apple: r op een widget in dashboard :oops:[/quote:f2481df21c]

:slight_smile: die wist ik al, maar wisten we ook al dat je een widget op je bureaublad kan zetten…
d.m.v. het slepen van een widget uit de widget-trash en dan niet loslaten maar op F12 drukken en dan loslaten :stuck_out_tongue: staat ie op je bureaublad.[/quote:f2481df21c]

ja ook leuk…
dashboard weer openen en je kan em gewoon
wegklikken… geinig
nog meer ? :stuck_out_tongue:

die widget die komt er wel :P

Toevallig [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=576816#576816]hier[/url] vandaan?

Graag gedaan hoor… 8)

Moet je is op Command, = drukken als dashboard actief is. Ook handig. Scheelt een lange toch naar links onder.

Das toch [command] = ?? Dat werkt niet bij mij :( AZERTY maar dat verandert toch niets??

[quote:c736212bc6="Hobbes"]Das toch [command] = ?? Dat werkt niet bij mij :( AZERTY maar dat verandert toch niets??[/quote:c736212bc6]

[command] - that is :wink:

[quote:a6d54d77ed="Maclord"]het is een kleintje maar wel leuk denk ik :apple: r op een widget in dashboard :oops:[/quote:a6d54d77ed]

Waar gaaaaaat dit over?

Wel leuk! Gaat de widget ff een "koprol" maken.

Ik kan het effect niet echt beschrijven na command-r, maar het ziet er wel weer spectaculair uit.

Handig ook. Eigenlijk moet je gewoon veel vaker lukraak wat toetsen inkloppen en eens zien wat er gebeurt.

[quote:64946fcab3="Napsju"]Toevallig [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=576816#576816]hier[/url] vandaan?

Graag gedaan hoor… 8)[/quote:64946fcab3]

eh nee
gewoon proberen he? :evil:

[quote:d54ff69b83="Mattnh"][quote:d54ff69b83="Maclord"]het is een kleintje maar wel leuk denk ik :apple: r op een widget in dashboard :oops:[/quote:d54ff69b83]

Waar gaaaaaat dit over?[/quote:d54ff69b83]

je begrijpt het niet?
:oops: