Widgets rasteren en widget clock

Ik heb al hele tijd twee redelijk onbelangrijke vragen maar ze storen mij toch wel dus ik dacht laat ik ze maar eens droppen, voor mijn gemoedsrust.

Ik heb graag een aantal klokken open met de tijd in verschillende belangrijke wereldsteden en andere gebiedsdelen waar ik familie of vrienden heb zitten. De widgetsclock is een uitkomst dus ik heb er een handjevol geactiveerd. Sommigen verschijnen dan met een zwart wijzerblad, andere met een wit wijzerblad, geheel willekeurig volgens mij. Soms heb ik 1 afwijkende klok, soms een paar, soms geen.
Eerst dacht ik dat het met AM/PM te maken had, maar dat is niet zo. Weet iemand hoe dit zit?

En ik zou graag mijn widgets netjes op raster zetten. Ik vind nergens of dat kan of hoe dat moet. Wat ik nu deed was Exel openen, daarna de widgets en ze dan precies op het raster van de spreadsheet slepen. Helaas blijken ze dan bij de volgende keer openen toch weer een klein beetje van hun plaats te zijn. Wie helpt?

In verband met het wit/zwart wijzerblad:

[b:d04ce979ec]World Clock - Subtle Details[/b:d04ce979ec]
Notice how the clock face will reverse from black hands on a white face to white hands on a black face when a city goes from daylight to nighttime.
Volgens Apple zelf…

(maar wit/zwart en omgekeerd verandert steeds op een “vast” tijdstip waardoor het vaak gewoon verkeerd is…)

[url=http://www.david-leonard.org/modules.php?name=News&file=article&sid=159]Om je widgets uit te lijnen..[/url]

Fantastisch!

Bedankt beiden!