Wie heeft DiskWarrior 3 al in actie gezien?

Ik ben erg benieuwd naar het programma in de praktijk... Iemand toevallig op de MacWorld Expo geweest of op een andere manier :wink: het programma gezien?

Jeepee, moet je je naam niet veranderen in Diskwarrior J?? :D

JeePee,

Ik ken niemand die meer geïnteresseerd is in DW dan jij. Ik twijfel er dan ook niet aan dat jij de eerste (of hooguit de tweede) zal zijn die een nieuwtje erover verneemt. Schrijf je tzt een leuk artikeltje voor ons? Ik zal het met plezier en interesse lezen :slight_smile:

Inderdaad, je lijkt wel een DW-junkie. En ik begrijp dat je ook TechTool Pro en Drive 10 hebt. Hoe vaak controleer jij je harde schijf eigenlijk? :shock:

[quote:49d832621f="Gijs"]Inderdaad, je lijkt wel een DW-junkie. En ik begrijp dat je ook TechTool Pro en Drive 10 hebt. Hoe vaak controleer jij je harde schijf eigenlijk? :shock:[/quote:49d832621f]

Eigenlijk vind ik dit geen goed teken, JeePee :wink: LOL

Oeps, ieder half uur... :oops: :lol: :wink:

Verslaving… :roll:

Nee, nu ik een nieuwe iMac heb, check ik wat minder, maar hiervoor was het om de dag, aangezien mijn Mac al zo traag was en door het vele testen van programmaatjes en deleten ervan, kwam ik ook steeds vaker problemen tegen, die dan weer herstelt ‘moesten’ worden, dus vandaar…

Maar, ik zal proberen mijn mond erover te houden :? Als DiskWarrior uit is en ik er een berichtje over geschreven heb, oké :smiley: :wink: