Wie heeft DiskWarrior 3 na download draaien?...

Ik namelijk niet....

Ik heb mijn pre-order gecanceld, eerst vantevoren gechecked of het kon en dat kon… Dus kon ik online bestellen en kreeg de downloads… maar…

Hij doet het niet, helemaal niets… :cry: :cry: :cry: Ik klik DiskWarrior 3 aan en je ziet even iets in het venster, alsof iets gaat openen en de dock maakt even ruimte, maar het icoon van DiskWarrior 3 verschijnt niet en binnen 1 seconde is de dock weer normale grootte… AAhhiheihriherhegrge##***%%% :evil: :x

Irritante shhehrhergerh :? Ik baal als een enorme stekker, want door de pre-order te cancelen, kan ik nog langer op mijn CD wachten… :oops:

Ik kreeg mijn download op mijn Spymac-adres en daar heb ik wel eens eerder emails niet volledig gehad in Mail. De belangrijkste bijlage was geen 3 mb, maar 2,1 mb. Online was hij 2,9 in mijn mailbox bij Spymac. Ik heb hem op diverse manieren eraf geprobeerd te plukken, zelfs nog doorgestuurd naar een ander mailadres van me, maar dat maakt niets uit. Permissies herstelt, DiskWarrior 2.1 gedraaid, Schijfhulpprogramma en 2 keer met BootCD een schijfje (RW) gebrand, maar na opstarten ervan… Niets… :cry:

Ik stuur nu even een reload verzoek, wat alleen op mijn origineel op de bestelling ingevulde emailadres kan… En ik heb de Tech-afdeling van Alsoft een email gestuurd, hopelijk kom ik daarmee wat verder… :?

Baaalen....

Ik heb hem ook gekregen via download en bij mij werkt het perfect…
Ik heb hem op mijn .mac adres binnengekregen…

laat maar iets weten of het nog lukt.

Ik heb een Reload-verzoek gedaan op mijn Spymac en Macosx.nl emailadressen... Wie weet krijg ik ze en wie weet lukt het, ik laat het nog even weten.... :oops:

Reactie gehad van Tech-support. Zij vermoeden dat de file corrupt is geworden tijdens verzenden en raden een 'resend'-verzoek aan. Dat had ik gisteren al gedaan, maar niets daarover gehoord. Vandaag nog maar een keer, kijken of ik vanavond wat binnen krijg... :?

GELUKT!!

Ik heb het 2 maal per mail gekregen en die via Spymac werkte nu wel!!

Jippie!!! :stuck_out_tongue: 8)

En ook de CD die ik met BootCD heb geproduceerd werkt perfect (eerste keer mislukte, maar dat is niet zo erg met een CD-RW :wink: ), meteen Drive 10 erbij gezet, hoef ik niet van CD te wisselen en mijn Macjes draaien weer perfect! 8) 8) :D :finderoud: :apple:

kan je die nu al kopen ook diskwarrior 3???

jaja, toch online in ieder geval....

In de store weet ik het zo nog niet…

goed goed,

thx…

Vandaag plofte de upgrade-cd bij mij op de deurmat. :) Wel vreemd dat ze niks hebben laten weten, want dat hadden ze wel beloofd.

Je kon je van tevoren ook op een mailinglist laten plaatsen en zou een mailtje krijgen dat versie 3 uit zou komen, ook niet gehad...

Ze schijnen dag en nacht door te werken… :?