Wie heeft een goede tip voor een printer

Ik ben op zoek naar een nieuwe printer . We hebben nu een HP all in one (je weet wel als fax scanner enzo) Het apparaat is kapot en er moet een nieuwe komen . Hp levert ons een nieuwe voor 220 euro maar de vraag is of ik voor dat geld niet iets beters krijg. Ik heb de Canon MP390 gezien en vraag ik me af of dat wat is .. Wat fijn is dat ie ook CF kaarten leest enzovoort en dus dan direct print vanaf die kaart. Hebben jullie tips hiervoor of hele goed ervaringen met een bepaalde printer .(wel een all in one dus) Wat dus ook een wens is dat ie een beetje mooi foto's print.

alvast bedankt

J.

Koop geen scanner, printer, enz samengevoegd.

Als de printer kapot gaat, dan gaat de scanner en de andere mogelijkheden ook kapot…

Persoonlijk zou ik gaan voor de Epson Stylus CX6600 Dit is ook een all in one printer met tevens een card reader. Zie [url=http://www.epson.nl/product/allinone/epson_stylus_cx6600/] HIER [/url]op de epson site. Ben ook zo vrij geweest om de goedkoopste in Nederland op te zoeken kijk [url=http://www.pcone.nl//redir.cgi?page=index.html&what=ice.cgi&by=ice.cgi?a_ssrp=1&d_word=C11C578033] HIER [/url] maar eens.

All in one is idd niet het beste maar wel erg makkelijk .. apart een fax kopen apart een scanner apart een kopieerapparaat en een printer is zeker weten duurder..

Maar die epson is misschien een goed idee.

[quote:b1bb87a47d="jeroenimo"]All in one is idd niet het beste maar wel erg makkelijk .. apart een fax kopen apart een scanner apart een kopieerapparaat en een printer is zeker weten duurder..

Maar die epson is misschien een goed idee.[/quote:b1bb87a47d]

het is duurder maar dan heb je tenminste een fax als de scanner kapot gaat :stuck_out_tongue:

[quote:bd14ba4d8e="ivan.roos"]Koop geen scanner, printer, enz samengevoegd.

Als de printer kapot gaat, dan gaat de scanner en de andere mogelijkheden ook kapot…[/quote:bd14ba4d8e]

groot gelijk!
en koop een met apparte catridges, al kost het toestel meer! na 4 herlaadbeurten heb je het verschil al weer teruggewonnen.
canon heeft er met apparte catridges, goeie osx supprt, goed merk

Heel tevreden over de Canon printers (en papier), inderdaad goede up-to-date support. Canon en OSX is een prima huwelijk!

De Nieuwe Canon 3000 komt goed uit de test :finderoud:

[quote:cd2c57cf25="kristo"]Heel tevreden over de Canon printers (en papier), inderdaad goede up-to-date support. Canon en OSX is een prima huwelijk![/quote:cd2c57cf25]

inderdaad ik ben ook zeer tevreden van m’n canon i9950 en ik print nochtans op epson papier, maarjah, volgens mij is al dat papier hetzelde!

[quote:afbde6e6a3="boesboes"][quote:afbde6e6a3="kristo"]Heel tevreden over de Canon printers (en papier), inderdaad goede up-to-date support. Canon en OSX is een prima huwelijk![/quote:afbde6e6a3]

inderdaad ik ben ook zeer tevreden van m’n canon i9950 en ik print nochtans op epson papier, maarjah, volgens mij is al dat papier hetzelde![/quote:afbde6e6a3]
Een derde stem voor Canon! Ik heb inmiddels een bijna drie jaar oude S630 met vier inktpatronen. Heerlijk stabiel, zuinig met de inkt en print echt prima.

Ik gebruik al jaren een Epson zo nu ook een Photo RX 500 prima keus al zeg ik het zelf.

Ik sta op het punt om deze te kopen, omdat hij zo goedkoop is, en waarschijnlijk toch wel goed en hij kan printable cdees (dvdees) printen. Epson Stylus Photo R200: http://www.epson.nl/product/printer/epson_stylus_photo_r200/ Iemand die hem heeft? Blij mee?

Dat is zeker een goede keus Andre'

Ik heb gekozen voor een all in RX500 omdat OSX alles ondersteund en dat kan je bijv. niet altijd zeggen van de scanners, en voor een kopie heb ik de mac niet eens nodig.

oh en in printers, digitale camers en scanners telt deze wet wel:

hoe duurder, hoe beter gewoon!

Jeroenimo 7 dec.[quote:1ef7c85a2d]

allinone printers zijn maar gedeeltelijk functioneel bij airport express. Het is maar een weet.

Overigens zijn allinone printers wel erg handig ![/quote:1ef7c85a2d]

[quote:59875a36f0="j.hopmann"]Jeroenimo 7 dec.[quote:59875a36f0]

allinone printers zijn maar gedeeltelijk functioneel bij airport express. Het is maar een weet.

Overigens zijn allinone printers wel erg handig ![/quote:59875a36f0][/quote:59875a36f0]?