Wie heeft er al een nieuwe iBook

Ik wil vandaag een nieuwe iBook 12" kopen dus ik pak mijn telefoon maar geen enkele Apple Centre heeft ze vooradig....

Ik vraag mij af of online bestellen nu zo veel sneller zal zijn… wat was jullie levertijd?

ik heb mijn ibookje 4 weken geleden besteld en hij komt (normaal gezien) voor woensdag binnen.

[quote:1035ee4175="gizzmo"]ik heb mijn ibookje 4 weken geleden besteld en hij komt (normaal gezien) voor woensdag binnen.[/quote:1035ee4175]

Bedoel je dat jou ibook nog moet binnen komen of als ik hem nu bestel dat ik hem donderdag kan ophalen?

Wat doet zo'n onderwerp in de lounge? :sealed:

Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld bij de plaatselijke apple dealer en ze zeiden toen dat ze hem 2 weken later zouden hebben maar nu gaat het waarschijnlijk nog een week duren omdat apple ze maar niet wil (of kan) leveren.

[quote:7a9c97675f="J-Styler"]Wat doet zo'n onderwerp in de lounge? :sealed:[/quote:7a9c97675f]

geen idee… leek mij wel een goed forum aangezien ik ook aan het lounge ben op het moment…

[quote:350e00ace0="Marconius"]Ik heb de mijne 2 weken geleden besteld bij de plaatselijke apple dealer en ze zeiden toen dat ze hem 2 weken later zouden hebben maar nu gaat het waarschijnlijk nog een week duren omdat apple ze maar niet wil (of kan) leveren.[/quote:350e00ace0]

Duurd allemaal weer vrij lang dus… ik ben niet zo van het bestellen ik wil hem liever meteen hebben… in a’dam komen ze als het goed is woensdag weer binnen maar hij wist het niet 100% zeker…

heb de mijne gisteren besteld normaliter komt hij volgende week binnen :lol:

[quote:a8bc3e1253="mavic"]maar hij wist het niet 100% zeker..[/quote:a8bc3e1253]

Ik heb het gevoel dat dat het grote nadeel van apple is. Niemand weet iets zeker daar. Apple is fantastisch zodra je er een in handen hebt.

Bij die zaak zeiden ze ook dat de store ze niet zo snel kon leveren als ze zeggen. Dus ik ben benieuwd. :smiley:

Ik heb 2 weken geleden (exact) mijn nieuwe iBook opgehaald. Het was 1,5 uur rijden maar het was de enige die hem op dat moment binnen had. En na mij was hij ook gelijk weer uitverkocht. Blijf bellen, of reserveer hem ergens. Zodra ze hem dan hebben weet je zeker dat jij hem hebt, i.p.v. de eerste die op dat moment in de winkel staat. :)

Erg jammer van apple vind ik het... had gehoopt dat ze sneller zouden kunnen leveren...

Ik vind het ook 3 keer knudde want als bedrijf moet je wel je spul kwijt willen (en daar je best voor doen). Het is ook klote voor al die winkels want die willen ze ook wel verkopen maar die kunnen ze gewoon niet krijgen. Bij die in drachten hadden ze al 15 laptops besteld en ze hebben nog niet eens een show model kunnen krijgen!

[quote:96793b370a="Marconius"]Ik vind het ook 3 keer knudde want als bedrijf moet je wel je spul kwijt willen (en daar je best voor doen). Het is ook klote voor al die winkels want die willen ze ook wel verkopen maar die kunnen ze gewoon niet krijgen. Bij die in drachten hadden ze al 15 laptops besteld en ze hebben nog niet eens een show model kunnen krijgen![/quote:96793b370a]

Dat is wel echt slecht… niet eens een showmodel… hoe kan je dan je spullen promoten?
Ach zal er maar een online bestellen…

[quote:c8d7406a91="Marconius"] Het is ook klote voor al die winkels want die willen ze ook wel verkopen maar die kunnen ze gewoon niet krijgen. [/quote:c8d7406a91]

Daar heb je een punt, dit doet me echter denken aan het Apple Center te maastricht. Ik ging erheen effe vragen of ze de mighty mouse al hadden… het antwoord was nee duurt minstens 7 dagen, ik was van plan er 1 te bestellen maar omdat die Verkopers lekker bot deden door even mij door te verwijzen naar een internetcafe omdat ik zat te internetten blijkbaar (ik was een TV-kaart aan het bekijken, en dan vraag ik hem wat over de kwaliteit en dan kijkt ie verbaast op als ik hem vertel dat als ik 3 cm van mijn tv afsta dat ik gewoon wel fatsoenlijke kwaliteit heb. ) ben ik gewoon samen met een maat van me uit de winkel gelopen en de volgende dag naar Aachen (duitsland) gegaan en het eerste beste Applecenter (zijn er 5) had de mighty muis netjes op voorraad, ik werd er keurig door behandeld, heb gewoon gratis cola gekregen en dat smaakte zo goed dat ik gelijk nog een m9 Mac Mini Casing gekocht heb. Enfin dat is pas service daar. Die Applecenters maken zich ongeliefd en onbruikbaar, waarom zou ik immers iets kopen als er gewoon botte verkopers die geen verstand van zaken hebben rondlopen? Nou dan gaat mijn geld gewoon naar een fatsoenlijk applecenter (die ik overigens nog nooit in NL gezien heb, dus in dit geval helaas in Duitsland).

Dus ik kan me voorstellen dat Apple zegt tegen die Applecenters in NL pleur maar op we sturen eerst naar Duitsland.

hmm ging die van mij dan zo snel? ik had hem op een donderdag avond besteld op de online store (na 6 uur) en kreeg hem dinsdag ochtend erop al binnen ;) btw mavic is die avatar van je eigen ibook? ik vind dat er wel vet uit zien en vraag me af hoe ik dat voor elkaar kan krijgen..

[quote:bbbe882b53="rvschuil"]hmm ging die van mij dan zo snel? ik had hem op een donderdag avond besteld op de online store (na 6 uur) en kreeg hem dinsdag ochtend erop al binnen ;) btw mavic is die avatar van je eigen ibook? ik vind dat er wel vet uit zien en vraag me af hoe ik dat voor elkaar kan krijgen..[/quote:bbbe882b53]

Hmm sorry rvschuil heb het gefotosoeped… zou idd wel vet zijn…

Maar als je met je vinger over het apple logo gaat voel je dat het iets lager is als de deksel je kan dus heel easy met een penceel en juist / dunne verf het heel netjes inkleuren … net als vroeg in je kleurboek :slight_smile:

Voor goede service moet ik dus naar duitsland rijden… :slight_smile:

[quote:70e5e92d00="mavic"][quote:70e5e92d00="gizzmo"]ik heb mijn ibookje 4 weken geleden besteld en hij komt (normaal gezien) voor woensdag binnen.[/quote:70e5e92d00]

Bedoel je dat jou ibook nog moet binnen komen of als ik hem nu bestel dat ik hem donderdag kan ophalen?[/quote:70e5e92d00]
Ik bedoel dat mijn ibookje nog aan huis geleverd moet worden, op de laatste email van apple zou dit voor woensdag moeten gebeuren.

klik [url=http://www.macmine.com/more.php?id=123_0_4_0_C]hier[/url] als je die kleur wilt veranderen van het apple logo achterop je iBook!

[quote:3e9838a047="iPod Jimmy"]klik [url=http://www.macmine.com/more.php?id=123_0_4_0_C]hier[/url] als je die kleur wilt veranderen van het apple logo achterop je iBook![/quote:3e9838a047] [quote:3e9838a047="wang"]wow... now it looks piss stained.[/quote:3e9838a047] LOL, mooi geel is niet lelijk.... :bigsmile:

k heb nog een 'oude', maar ging naar de apple store in enschede.. zei dat ik een ibook wou met wat extra geheugen en 1 uur later kreeg ik m mee.. dus ehm.. wachtttijd.. wat is dat..? :p