Wie heeft er ervaring met WebBusiness van Alsyd

Ik kwam het programma vanmiddag tegen bij Officecentre en het lijkt me wel wat, maar ik ken het programma niet en ik kan er op het web niet veel van vinden.

http://www.mindscape.nl/products/TopProducts.asp?sst=3&ssid=47

Ik ben nu bezig met EasyShopMaker, maar dat ziet er niet uit en maakt fouten (geen BTW over verzendkosten, die ik wel moet afdragen!)

Zou het niet gaan om zelf iets te maken? Of heb je daar te weinig tijd/interesse voor?

[quote:d651bb4fc9="DEform"]Zou het niet gaan om zelf iets te maken? Of heb je daar te weinig tijd/interesse voor?[/quote:d651bb4fc9]

Het ontbreekt me inderdaad enigszins aan tijd en geduld, maar ook aan kennis. Ik gebruik normaal dreamweaver, maar dat bevalt me niet zo. Teveel zaken die ik al logisch ervaar, doet dat programma niet (zoals frame-afmetingen aanpassen).

EasyShopMaker werkt op zich best vriendelijk, maar het mist professionaliteit als uitstraling en het wordt in teveel pagina’s vermeld en dat hoeft wat mij betreft niet. Ik mis ook wat opties. Verder nadeel is dat ik ervoor een aparte Windows PC erbij heb (was afgedankt door familie) en ik wil eigenlijk de mac centraal houden.

Ik zag dit programma in de schappen van OfficeCentre voor 79 euro excl BTW. Op zich betaalbaar om te proberen, maar als iemand er al eens mee gewerkt heeft…

Groet, Richard

Ahzow, tja volgens mij ga je estethisch gezien nooit een echt professionele site krijgen als je zo een programma gebruikt! Als ik je een goede raad mag geven, neem contact op met een goede kennis van me. Hij doet niets als webwinkels maken, en hij maakt je een backoffice online, zodat je je eigen winkel altijd via internet (zonder software, alleen safari of ie) kan aanpassen! Als je interesse hebt neem je maar contact met me op...