Wie heeft er nu een iPhone nodig?

http://www.serenemobile.com/

Bang&Olufsen / Samsung hebben gedaan waar we bij Apple nog op zitten wachten. Retail price: 1000 (!) Euro. Maar bij Louis Vuitton krijg je hem voor een zacht prijsje bij een tas …

holy fok...... da's niet normaal... ze hebben in ieder geval goed naar Apple's iPod gekeken. Navigeren gaat volgens mij net zoals op de iPod met het clickwheel.

[quote:8b55aee217="MacBjorn"]holy fok...... da's niet normaal... ze hebben in ieder geval goed naar Apple's iPod gekeken. Navigeren gaat volgens mij net zoals op de iPod met het clickwheel.[/quote:8b55aee217]

Ehh… Apple heeft goed naar Bang & Olufsen gekeken. De B&O 6000 heeft dat draaiwiel al en de 6000 is ergens in de jaren 90 ontworpen.

Heb je de ringtones al beluisterd? :slight_smile:

Ligt het aan mij of zijn er geen specs bekend van deze schoonheid?

Net even mijn favo dealer gebeld: [b:c8c7238bd3]1099[/b:c8c7238bd3] euro kostie.... 8)

Och, ik ben blij met mijn 6680 die me drie maanden geleden “maar” 430 euro heeft gekost.

Dure reiswekker... :evil:

en ff over die ringtones… als ik gebeld wordt, wil ik dit wel horen, niet zien… ach ja, wat je in twee jaar tijd kunt verzinnen hè (volgens nu.nl lpugged hebben ze er 2 jaar over gedaan… waarschijnlijk eerst anderhalf jaar papierwerk en dan ff met zijn allen om de tafel dit dingetje in mekaar drukken…)

Als we 't toch over duur hebben: www.vertu.com

Ik heb 'm bij Harrods in Londen gezien. Erg classy: verkrijgbaar in goud en platina én een automatische uitschuifbare antenne. Wie kan er nog zonder?

[quote:75c2687c05="Koen 1980"]Als we 't toch over duur hebben: www.vertu.com

Ik heb 'm bij Harrods in Londen gezien. Erg classy: verkrgijbaar in goud en platina én een automatische uitschuifbare antenne. Wie kan er nog zonder?[/quote:75c2687c05]
Damn die is leeeeeelijk :sealed:

[quote:4432d03952="pietjepuk6546"][quote:4432d03952="Koen 1980"]Als we 't toch over duur hebben: www.vertu.com

Ik heb 'm bij Harrods in Londen gezien. Erg classy: verkrgijbaar in goud en platina én een automatische uitschuifbare antenne. Wie kan er nog zonder?[/quote:4432d03952]
Damn die is leeeeeelijk :sealed:[/quote:4432d03952]

Is een echt modelletje voor Paris Hilton… Moet jij weten.

ik vind hem echt spuug en spuug lelijk!

mensen die hem kopen gaat het toch alleen om status … las dat er verder ook niets extra’s opzat en is gemaakt om alleen gewoon te bellen

Hooow die is echt vet! Zou ie iSync comp. zijn?

Ik ben nog altijd aan het zoeken achter een mooie telefoon die met iSync werkt!
Wel eerst nog mijn 7280 verkopen!

Voor een telefoon die tot 20.000 euro kan kosten (incl. poetsdoekje) zou je het wel mogen verwachten, maar uit deze [url=http://www.mobile-review.com/review/vertu-en.shtml]review[/url] blijkt dat er weinig nieuwe technologie in zit.

Wat een lelijk ding

Van dat plastic hadden ze beter boterhammenzakjes kunnen maken.

Vind die vertu erg mooi.

Maar bij welke tas van Vuitton krijg je die telefoon voor een zacht prijsje???

Ik vind hem ook spuuglelijk. :{.

Kom op, dit is toch wel het perfecte voorbeeld van hoe je níet van Apple moet rippen.

Wat ! geen fotocamera erin ? :?

Hé die Vertu [u:f0b52a6ddb]is[/u:f0b52a6ddb] lelijk. punt uit.

maar die bang en olufsen is zo gk eigenlijk niet. Iemand die weet of hij ook in nederland te krijgen is?,

enne isync compatible zou aardig zijn; iemand die weet hoe dit zit?,

hoi

Max

Kijk, als die Bang&Olufsen beetje iSync compatible is heb ik geen IPhone meer nodig!

[quote:758d6b47e1="Nietzman"] Kom op, dit is toch wel het perfecte voorbeeld van hoe je níet van Apple moet rippen.[/quote:758d6b47e1]

Get your fact straight: B&O heeft die interface ontworpen toen Johhny Ives nog ploeterde op de lessen van school.

[quote:dc9dd6b47a="maxunamax"] Iemand die weet of hij ook in nederland te krijgen is?, [/quote:dc9dd6b47a]

Ja hoor, bij de B&O winkels.