Wie is... de Mol? 2009

[img:485cd890e7]http://img81.imageshack.us/img81/1662/widm2009lg2.jpg[/img:485cd890e7]

Het nieuwe televisiejaar gaat wederom goed beginnen met een nieuwe serie afleveringen van Wie is… de Mol?*

Deze keer stortten een tiental BN’ers zich in een Iers avontuur van list, bedrog, eenzaamheid en vriendschap onder de bezielende leiding van Pieter Jan Hagens.

WIDM 2009; Elke donderdagavond 20:30h vanaf 8 januari 2009 bij de AVRO op Ned. 1.

Deel ook hier weer je ervaringen, constateringen, complottheorieën en verdenkingen!

[size=8:485cd890e7]
[color=darkred:485cd890e7]*ook in 2009 is Adriaan nog steeds dé Mol![/color:485cd890e7][/size:485cd890e7]

Wie er nu al stemt is echt gek!

Mijn poes kwam laatst met een mol thuis. maar die staat hier niet bij. :roll:

Paula Udondek

Ik ken dus echt gewoon maar 2/3 van deze mensen, vorige seizoenen kende ik ze vrijwel allemaal...

Belg. Dus maar lekker random gestemd op Rik. Zou grappig zijn indien mijn gok uitkomt. :P

Hmmm, ik heb nog geen idee...

Ik denk Rik of Hans. Maar toch wat meer Rik denk ik, omdat hij bij dat reuzenrad zou vreemd deed..

HANS IS DE MOL!!!!

Is Jon de mol.... :P heh sorry die moest ik even maken

Hans... De klootzak!

Nee, daar is Hans veel te dom en onhandig voor. Ook zo 't dan wel erg overduidelijk zijn dat hij het is. Ik denk zelf Paula of Jon.

Wie is de Mol 2007... Daar was het vanaf aflevering 1 al overduidelijk Yvon Jaspers. Iedereen dacht: "Nee, dat zou te voor de hand liggend zijn."

Ik denk dat het Aniek is of Dennis

ja, paula of hans HANS

:cry:

:D

:sotp:

tssssss

Poep! [tab]