Wie is de Stig?

Dat de zwarte Stig Perry McCrathy was is een feit..maar na nog wat grondig research blijf ik toch bij mijn mening dat het nu Ben Collins is afgewisseld door Nicolas Minassian..sommige gasten zeiden al dat de Stig een Frans accent had..

Heb ooit nog eens gelezen hoeveel BMW M5's ons Sabine zo verslijt per jaar, twas een serieus aantal :P

Wat wil je? Als je zo'n ding als tracktaxi gebruikt :D

[quote:dad1462777="XyonN"]Het is er niet één! Het is steeds een andere coureur! :?[/quote:dad1462777] Waar baseer je dit op? Lijkt mij niet echt logisch. Wanneer je rondetijden wil vergelijken zorg je ervoor dat behalve de auto zoveel mogelijk het zelfde is. Dus ook de rijder.

Misschien dat je ava al ergens anders aan de orde is gekomen maar voor mij is het een groot raadsel. Het lijkt mij een kind met een papieren zak over het hoofd die de arm geheven heeft om vervolgens santa een klap voor zijn kop te geven? Leg uit! ;) (of ben ik nu te onduidelijk?)

de stig is altijd iemand anders. Daarom heeft ie een helm op. Lekker makkelijk. Zo lijkt het of het een persoon is terwijl dat helemaal niet zo is.... En denk je dat Damon Hill met een helm op elke week op tv wil zijn......... :wink:

[quote:74ef99fa89="Nisei"]Misschien dat je ava al ergens anders aan de orde is gekomen maar voor mij is het een groot raadsel. Het lijkt mij een kind met een papieren zak over het hoofd die de arm geheven heeft om vervolgens santa een klap voor zijn kop te geven? Leg uit! ;) (of ben ik nu te onduidelijk?)[/quote:74ef99fa89]

Uhmm…nou…het idee kwam uit de film fightclub, waar een enkel beeldje van iets schokkends in een film werd gemonteerd…heb nu ongeveer hetzelfde gedaan in imageready…25 keer dezelfde foto en 1 andere ertussen…van een malloot met een papieren zak op zijn kop…die een clownspop aan het “berijden” is :smiley: Leek mij wel grappig :D…Maar nu weer effe on topic :smiley:

[quote:1bd2bc1ec0="Meneer Guggenheimer"]de stig is altijd iemand anders. Daarom heeft ie een helm op. Lekker makkelijk. Zo lijkt het of het een persoon is terwijl dat helemaal niet zo is.... En denk je dat Damon Hill met een helm op elke week op tv wil zijn......... :wink:[/quote:1bd2bc1ec0]

Zeker weten dat het altijd iemand anders is? Denk alleen al aan de problemen die je hebt om elke keer weer een andere coureur te vinden, waarvan je zeker weet dat het geen prutser is die even een hele dure bak in elkaar rijdt…het lijkt mij dat ze toch wel iemand willen hebben waarvan ze weten dat 'ie een beetje kan rijden…

En jij denkt dat een autoprogramma van dat kaliber weinig coureurs kent ?

:roll:

Ik denk dat [url=http://www.imdb.com/name/nm0000100/]DIT[/url] de Stig is. :P :wink:

[quote:cd0e36b254="unSOUND"]En jij denkt dat een autoprogramma van dat kaliber weinig coureurs kent ?

:roll:[/quote:cd0e36b254]

Dat is het niet zo zeer…maar waarom elke keer een ander vragen als je een vaste kunt krijgen? Is logistiek ook weer een probleem, ze zullen het ook niet gratis doen, dus administratief ook weer een hoop werk…een eerlijk gezegd zie ik het voordeel van elke keer een andere coureur ook niet helemaal…

[quote:75605c9cc2="Mac-ofiel"]Ik denk dat [url=http://www.imdb.com/name/nm0000100/]DIT[/url] de Stig is. :P :wink:[/quote:75605c9cc2] Hij is een grote autoliefhebber, dus zo gek is die gedachte nog niet. Lijkt me dan wel leuk om "de Stig" dan eens in die groene mini over het circuit te zien razen. Bij voorkeur met de Stig in die luie stoel op het dak.

[img:75605c9cc2]http://pasaro.dyndns.org/macosxpuntnl/plaatjes/autos/mr_bean_with_mini.jpg[/img:75605c9cc2]

hahaha..zou inderdaad wel humor zijn..misschien maar effe voorstellen aan de heren :D

Nigel mansel

Gastrijder of niet, een beetje sjoemelen zal altijd gebeuren. Er moet toch af en toe een britse sportwagen super rijden, BMW's moeten ALTIJD afgezeken kunnen worden, (hoe lekker een M5 oid ook rijdt en hoe makkelijk ze tegenwoordig al qua design zijn af te schieten) en bij de italianen is het leuk dat af en toe de merken Lamborghini en Ferrari de toppositie wisselen.

Het zal altijd een raadsel blijven wie de Stig is. Nu ik jullie berichten lees kom ik tot de conclusie dat het Rowan Atkinson best kan zijn. Hij rijdt zelf in een Aston Martin en klassieke muziek zal ook wel bij hem passen… :P

Het zijn verschillende professionele rijders. Waaronder Jonathan Palmer en Damon Hill.

Deze discussie heb ik ook al diverse malen met mijn vader gevoerd. Allebei zijn we fan van top gear, maar who's the stig hebben we nog niet kunnen beantwoorden.

Zelf denk ik toch dat het 1 iemand is, ik kan me niet voortellen dat steeds een ander in de super auto’s mag rijden en steeds maar luttele tijdmomenten verspeelt.

Het blijft een raadsel en eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit.

Wat ik veel interresanter vond was het artikel dat enkele maanden geleden in het tijdschrift Top Gear stond over de gecrachte Ferrari Enzo.

Die foto’s vond ik echt ongeloofelijk, dat daar iemand levend uit is gekomen.
Maar jah, das een beetje off t

mzzl
Gene

Ga dan even on-topic in het auto's draadje en plaats die foto's eens... :wink:

[url]http://www.autoblog.nl/archive/2006/02/22/ferrari_enzo_crash[/url]

tjek ff deze link en laat je mond openvallen,

mzzl
Gene