Wie is morgen allemaal in Almere voor het iPhone 3GS event

Het zijn nog enkele uren en dan begint het speciaal evenement van de iPhone 3GS in Almere. En welke OMT'ers zijn hierbij? Hoe laat zijn jullie daar al aanwezig? Of blijf je voor de deur slapen? Waar komen jullie vandaan? En welke model en abo gaan jullie nemen? En wat zal er in het accessoirepakket zitten? Carkit?

Zelf ben ik enkele uren van te voren aanwezig. Ik blijf bij iemand slapen die in Almere woont Zelf kom ik uit Noord-Limburg. Denk dat een witte iPhone 3GS 16GB neem met zakelijk i-150 abo.

Dan zie ik jullie daar. Groetjes Gerwin

Mensen die twitter en/of flick’er gebruiken graag taggen met #3GSNL.

Heb je ook gereserveerd via de T-Mobile website?

Enkele uren [b:af49cc4b0a]vóór[/b:af49cc4b0a] 7 uur? :o

Ik vindt het altijd zo overdreven... Het is en blijft een [b:0bb6cc805f]telefoon[/b:0bb6cc805f]

Dus jij bent er niet bij?

Ik ook niet hoor, ik wacht tot de storm geluwd is en ga op een zekere dag naar de zuiderburen.

Ach jah, vassili, zo heeft ieder zijn passie... Niets mis mee toch?

Nee klopt. Ik zeg alleen dat [b:6bccfba597]ik[/b:6bccfba597] het wat overdreven vindt...

Heb de mijne al online besteld bij T-mobile. Kon mooi men contract verlengen. Nu nog wachten tot ik em heb. Hoe lang zou het nog duren? (heb em maandag besteld)

Voor de mensen die alles morgen realtime willen volgen: http://tinybas.nl/3gs

Ik heb hem besteld, maar levertijd is langer dan verwacht. Dus zal ik hem wel over een paar weken krijgen. Ik kan me er niet druk om maken, maar ik zal NOOIT uren buiten in de rij gaan zitten wachten voor een stukje elektronica of wat dan ook.

Ik ben woensdag naar de PhoneHouse gegaan en ik was de eerste die hem bestelde. Zal straks ff heen gaan.

[quote:a61e3f478b="vassili"]Ik vindt het altijd zo overdreven... Het is en blijft een [b:a61e3f478b]telefoon[/b:a61e3f478b][/quote:a61e3f478b]

iPhone 3G vorig jaar, weken lang uitverkocht.
20 september koop ik hem en 15 minuten later sta ik buiten met een iPhone rijker.

Tja, het is maar hoeveel geduld je hebt…

Het is rustig in Almere, waarschijnlijk omdat de meeste mensen nog hun oude iPhone hebben.

Het is altijd rustig in Almere.... :evil:

Dat er mensen vroeg hun nest uitkruipen om ergens in het afschuwelijke Almere in een rij te gaan staan en zo de zuur verdiende centjes als een mak lammetje in de handen van t-mobile willen schuiven voor een iPhone 3gs... en dan nog blij zijn ook...

ik wacht wel tot de volgende iPhone :moe: