Wie kan de filmpjes op de site van Studio Sport bekijken?

Dag,

Wie kan de filmpjes op de site van Studio Sport http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html bekijken? En zo ja met welke browers en player en instellingen?
Ik krijg alleen een flard geluid en verder niets, en ik wil graag die zeil race een beetje bijhouden vandaar…

Op www.uitzendinggemist.nl bijvoorbeeld zijn de filmpjes geen probleem. Ik heb Safari , Firefox Opera en zelfs IE geprobeerd en heb Real en W Media Player geïnstalleerd …

alvast bedankt Paul.

Bij mij speelt hij wel af met safari en windows mediaplayer.

Het gaat neem ik aan om de Volvo Ocean Race? Die kan ik zonder problemen zien. Doe het Windows Media Player. Instellingen: Volgens mij heb ik niets speciaal ingesteld. Wel zegt Safari dat hij de Plugin mist om dit af te spelen en vraagt dan om het te proberen met WMP en dan zeg ik oke en vervolgens begint die gewoon. Succes voor de rest!

Mij lukt het niet met safari, ik heb wel de div. players geinstalleerd staan. Vreemd!

Worden goed afgespeeld met de standaardinstellingen van NOS: Windows Mediaplayer en als browser heb ik Safari.

Mij lukt het niet.

Bij mij speelt ie Godzijdank ook af.... :)

Hier lukt het ook niet ik krijg de melding :

Cannot open file.
Verify that the pathand filename are correct and try again.

Dit is best wel vervelend, ik wilde gisteren Koefnoen bekijken op uitzending gemist en daar krijg ik steeds dezelfde boodschap.

Imac G5 17" rev b

Lees hier verder voor de oplossing, ik had (denk ik) hetzelfde probleem... :P

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=61512&highlight=

Ook ik ken het probleem dat sommige filmpje wel en andere niet (correct) afspelen. De filmpjes (WMV) op de VARA site geven ook problemen.

Nog sterker, ik heb ook hakkelende media player files (van o.a. sinterklaasjournaal, maar ook het jounaal). Op de iMac G5 (1.8GHz) hakkelt het, op de powerbook G4 15" (1.25GHz) die er naast staat (dezelfde internet verbinding) draait het prima. Zelfde instellingen, zelfde programmas' (10.4.3, safari, WMP9) ik kan geen verschil in instellingen zien, maar het blijft behelpen.

Wie oh wie geeft me de tip waar dit aan kan liggen?

Ik had dus hetzelfde probleem. Irriteerde me zodanig dat ik mijn systeem helemaal schoon geinstalleerd heb. Nog steeds hetzelfde probleem... Bleek de oplossing heel eenvoudig, na lang zoeken op dit forum. Ga naar je Windows Media Player Preferences, en zet Multicast en UDP uit. Opeens werken alle filmpjes op Studio Sport perfect.

Hartelijk dank. Het draait bij mij nu perfect.