Wie kan me helpen aan iDVD3 (dus geen 4, maar echt 3)?

Hallo,

Sinds een week heb ik MacOs X en het bevalt me prima, maar wat me
opviel was dat iPhoto, iTunes en iMovie keurig geinstalleerd werden,
maar iDVD4 niet. Nu kan ik me dat wel voorstellen omdat deze een
snellere machine vereist. :cry:
Dus wil ik op de e.o.a. manier een oudere versie erop zetten. Ik heb
de updates van 2.01 én 3.01 gedownload en geprobeerd te installeren,
maar dat lukt gewoon niet. :frowning:

Is het wel mogelijk om iDVD3 op mijn 450Mhz iMac DV te installeren?
Zoja wie heeft hem voor mij of waar kan ik hem downloaden?

Zal hij dan wel installeren omdat ik geen combo of superdrive heb? :?

Alvast bedankt voor de reacties.

Het is wel mogelijk hoor om dan te installeren. Vraag me even niet meer hoe. Dat herinnert me eraan dat ik strax ook dat probleem heb (powerbook nu geinstalleerd werkt prima) strax ook een 12" ibook waar het ook op moet. Ik heb het op internet gelezen dat het mogelijk was om gewoon te installeren maar met een option toets oid. D8 onthou het wel maar dus niet, zoek gewoon ff, als ik het heb gevonden laat ik het je weten.

Ivan 8)

kijk even op www.macosxhints.com .. daar staat het als het goed is wel bij! want je kan het wel gewoon installeren..

hij installeert het niet automatisch omdat je geen DVD-brander hebt denk ik…

wil je toch 3 hebben dan zou ik even gaan kijken bij de bekende apple dealers… misschien hebben die nog een oude ilife liggen… (of op www.tweedehandsmac.nl )

grtz HS-L

[quote:5a56aa7c29] kijk even op www.macosxhints.com .. daar staat het als het goed is wel bij! [/quote:5a56aa7c29]

Ik heb daar gezocht maar kan niets vinden. Zelfs niet wat er maar enigszins op lijkt. :cry:

Op mijn MacOs X staat versie 4 en dus heb ik eigenlijk niet zoveel zin om te betalen voor versie 3. Zeker omdat ik nog niet eens weet of die wel werkt. Daarom wil ik het eerst uittesten en dan kan ik altijd nog besluiten om zo´n versie te kopen.