wie koopt regelmatig via iTunes ? welke store kies je ?

Komt er een .be of .nl van de iTunes ? Welke store gebruiken jullie ?

Welke speakers zijn geschikt voor Air Tunes ?

kan ik bijv Actieve Bose boxen vinden ??

PS vandaag dag 6 na de bestelling … nog een week dus waarschijnlijk voor ik mijn eerste Mac heb :slight_smile:

[quote:bc087d423e="monsterke"]Komt er een .be of .nl van de iTunes ? Welke store gebruiken jullie ?

Welke speakers zijn geschikt voor Air Tunes ?

kan ik bijv Actieve Bose boxen vinden ??

PS vandaag dag 6 na de bestelling … nog een week dus waarschijnlijk voor ik mijn eerste Mac heb :)[/quote:bc087d423e]

welke mac heb je gekocht?

en euh, air tunes, aan uw stereo instalatie hangen é

zijn Active speakers niet genoeg ?

ik bedoel speakers die zelf stroom hebben en een audio input ??

powerbook 1,5 Ghz 15 inch 1 GB memory 128 MB ATI 80 GB HD 5400 rpm

[quote:3a8c8d33c6="monsterke"]Welke speakers zijn geschikt voor Air Tunes ?

kan ik bijv Actieve Bose boxen vinden ??[/quote:3a8c8d33c6]

Alle. Je moet alleen een Aux ingang hebben voor je stereo en dan een kabeltje van minijack naar RCA. En luisteren maar. Let wel op de Wifi G verbinding.

[quote:3a8c8d33c6=“applestore”] Using AirPort 4.0 software to administer the base station, access the wireless network for Internet connectivity, and use AirTunes to play music requires:
Mac OS X v10.3 or later
An AirPort or AirPort Extreme-enabled computer
Windows XP or Windows 2000
WiFi certified 802.11b or 802.11g PC
iTunes version 4.6 or later
Accessing the wireless network for Internet connectivity and USB printer sharing:
Mac OS X 10.2.7 or later
An AirPort or AirPort Extreme-enabled computer
Windows XP or Windows 2000
WiFi certified 802.11b or 802.11g PC[/quote:3a8c8d33c6]

www.bose.com?

succes

[quote:e74ec13536="monsterke"]zijn Active speakers niet genoeg ?

ik bedoel speakers die zelf stroom hebben en een audio input ??

powerbook 1,5 Ghz 15 inch 1 GB memory 128 MB ATI 80 GB HD 5400 rpm[/quote:e74ec13536]

een zeer goeie keuze!
vooral die 5400 rpm schijf!

[quote:0880855300="monsterke"]zijn Active speakers niet genoeg ?

ik bedoel speakers die zelf stroom hebben en een audio input ??[/quote:0880855300]
Ja hoor. Je kunt actieve speakers aan de Airport Express hangen. Een HiFi installatie of zo is dus niet persé nodig.

Bose wil je echt niet hoor :( Veel te duur voor wat je krijgt, ik heb er elke dag mee te maken op m'n werk en dat is gewoon niet denderend, ze worden echt een beetje overschat.

Zoek naar een setje actieve monitors (want dat is wat je zoekt) van Tannoy of als je geld over hebt… Genelec :stuck_out_tongue:

met die airportexpres zou je zelfs een hele dikke p.a. kunnen aanstuuren :P 8)

m

[quote:c81a62848d="monsterke"]Komt er een .be of .nl van de iTunes ? Welke store gebruiken jullie ? [/quote:c81a62848d]

Gisterenavond voor eerst een song gekocht bij de iTunes music store hier in de VS.
Ik eigen nu: Drive van The Cars (nodig voor achtergrond deuntje in iMovie).

ik ben namelijk op zoek naar zeldzame Italiaanse filmmuziek van Riz Ortolani (Una Gita Scolastica, Addio Zio Tom, ...)