Wie speelt er hier wel eens spelletje op het net?

Ik ben eens benieud of er enthousiaste mac gamers zijn hier zo... Ik speel zelf geregeld een spelletje MOHAA! 8) I challenge you all!

nooit, heb niet echt games die ik over hte internet zou willen spelen, of het is niet mogelijk. bv Civ 3.

bijna nooit.

ghost recon en Tony Hawk 3

MOHAA?????

Red Faction, Unreal en SOF II.

Kom maar op. :evil:

[quote:acfaae67c9="Jan-Willem"]MOHAA?????[/quote:acfaae67c9]

nee dat is een lelijk KUT spel :P:P:P:P

[img:af8fa31961]http://www.wendyfredzess.nl/MacOSX/ams_ut.jpg[/img:af8fa31961]

[quote:a9ef534ce8="Missundaztood"]nooit, heb niet echt games die ik over hte internet zou willen spelen, of het is niet mogelijk. bv Civ 3.[/quote:a9ef534ce8]

idd, wel eens naar gekeken, maar niet zo mijn ding en civ3 kan helaas niet. Civ 2 kon wel, maar dat was niet zo;n goede… (voor over het net)

Zou Abe's Oddworld wel op de Mac willen hebben (PlayStation). Was ik redelijk verslaafd aan.

nee... eigenlijk nooit :? Vind iVisit leuker :wink: :P :P :P

LOL ontzettend mee eens.

:P 8) :D [img:30b0274deb]http://www.xs4all.nl/~syndic/temp/ivisit.jpg[/img:30b0274deb]

ff wat anders..:

[mod:d277a67f16=“HS-L”]Verplaatst want dit hoort in de Spelletjes Room…ofzo…[/mod:d277a67f16]

Nee Harold, niet doen, staat geen belangrijke info in deze draad qua games. Er staat alleen wat mensen graag (of niet) spelen. Laat maar staan deze draad.

Nope nooit! Maar Unreal zal ik ook wel aan moeten binnenkort. LOL :x

ik speel veel (ongeveer om de 2 dagen) een spelletje op www.yahooligans.com en andere online games sites. voor de rest heb ik geen games ,buiten harrypotter 1 ga binnenkort ook 2 kopen

ik wou dat de games tegelijk uitkwamen.
maar er zijn games die ik vroeger toen ik 5-6 jaar was speelden bv freddy fish en piyamasam en die cd-rom kon je op windows en mac spelen!

waarom kunnen ze dat niet met alle spellen doen :wink:

[quote:691ddfdcb0="wendy..:P"]Nee Harold, niet doen, staat geen belangrijke info in deze draad qua games. Er staat alleen wat mensen graag (of niet) spelen. Laat maar staan deze draad.[/quote:691ddfdcb0]

te laat… :stuck_out_tongue:

maar als moderator moet je soms streng zijn… :o

Warcraft 3 kun je ook op pc en mac spelen met dezelfde cd-rom.