Wie wil een indesign CS2 file omzetten naar CS1?

zoals de titel het zegt wie wil mij helpen, file is wel 12mB, dus zou ik die versturen via yousendit! mailen kan op timATcenc.be

[i:19a58a262f]Moderatie FreekMac: topictitel was “wie wil een indesign CS2 file omzetten znaar C?”. Even aangepast 8) [/i:19a58a262f]

Volgens mij bedoel je omzetten van InDesign CS2 naar CS1? Dat kun je zelf. Export>Interchange format>openen in CS1

En dat kun je dus gerust vergeten.. is ook al een draadje overgeweest, dat gaat dus gewoon niet. Dus als je geen CS2 hebt denk ik dat je een typisch gevalletje 'jammer' hebt.

[quote:10aebeb456="servir frais"]zoals de titel het zegt ...[/quote:10aebeb456] Misschien je topictitel even verbeteren. Is niet helemaal helder zo :wink:

nee niet direct een gevalletje van jammer, adobe biedt op de website een demo versie aan van cs2, die kun je gewoon downloaden en 30 dagen gebruiken, in die tijd lukt het vast wel om je file te exporteren naar een cs bestand :P

Ok,.. via die omweg zal 't lukken. Mijn antwoord ging puur om de conversie CS2 naar CS1. Maar je hebt gelijk, via de trial zul je succes hebben.

ik ben ondertussen reeds geholpen de download doe ik vanmiddag dan maar

Heb ik de topictitel vast voor je aangepast.

Die Freek is lekker bezig :D