Wie wil er reageren op mijn website en scorings-rate?

Als nieuwe gebruiker wil ik jullie graag drie vragen voorleggen:

Ten eerste: wie wil er commentaar leveren op mijn nieuwe site www.mentalupdate.nl ?

Vind je hem overzichtelijk, duidelijk, begrijpelijk, gebruikersvriendelijk, mooi, informatief of het tegenovergestelde van dat alles?

Iemand sneed het onderwerp aan: meeste websites zijn lelijk. Zelf vind ik mijn site heel anders dan wat ik doorgaans zie en ik ben heel benieuwd of dat andere nou mooi of juist lelijk gevonden wordt. Schiet maar, alle kritiek is welkom. Laat me weten wat jullie vinden!

Ten tweede: wie heeft er suggesties om mij te helpen de scorings-rate te optimaliseren?

Mijn vorige site met nagenoeg dezelfde keywords scoorde heel slecht. Hij was nauwelijks of niet te vinden en ik weet nog steeds niet waardoor. De nieuwe site waar het nu om gaat, heb ik gemaakt met Dreamweaver MX, heb ik her en der opnieuw aangemeld en is ook nu nog steeds heel slecht te vinden.

Ten derde: de tag met keywords is dusdanig lang dat die niet op een regel past. Alles wat tussen twee aanhalingstekens staat, moet volgens Dreamweaver op EEN regel staan omdat alles wat op de volgende regel(s) komt te staan anders niet mee doet.

Om dat te ondervangen heb ik VIER KEER EEN TAG met: <META NAME=“keywords” CONTENT=" ">. ingetikt, met ander keywords, steeds op een nieuwe regel.

MAG DAT OF NIET? Lezen de robots nu alle vier die regels met al de keywords of niet? Wie weet dat?

Ik ben diegene die mij daar antwoord op kan geven nu al heel dankbaar.

Met vriendelijke groet,

hermantw :sealed:

Geachte naamgenoot, Het ziet er netjes uit. Heb eigenlijk niet direct op- of aanmerkingen denk ik.

[i:f9ca2a067e]"… overzichtelijk, duidelijk, begrijpelijk, gebruikersvriendelijk, mooi, informatief … "[/i:f9ca2a067e]

Mijn eigen (hobby-) website heb ik nog nooit aangemeld ergens ofzo. Ik heb alleen mezelf sinds een maandje of 4 bezig gehouden met de MetaTags enzo.
En het leuke is dat als ik nu onder Google “Herman” en “Mopar” intik, dat mijn site als 2e naar boven komt drijven.

Ik zit alleen nog met het Frames probleem waar de meeste zoekmachines problemen mee hebben.

Mvg,
Herman.

ik heb mijn site ook nooit aan gemeld bij een zoekmachine, maar als je naar RKJ Leiden zoekt of gewoon alleen naar RKJ dan staat ie al heel erg hoog. (ik zou gewoon die metatags gebruiken en misschein een goede titel kiezen??? en verder ff wachten tot google hem gevonden heeft.) en over dat met die frames, gaat er hier al een discussie dus zou ik daar er verder over discussieren....

zelf vind ik hem beetje donker... http://validator.w3.org/check?uri=http://www.mentalupdate.nl/

Bijna w3c correct… gewoon wat css gebruiken.
(tip: zet body in css op margin : 0 )

Hoi, ziet er al heel aardig uit, maar toch een paar opmerkingen:

Mijn eerste indruk is: iemand met een Windows-machine heeft deze website gemaakt!

• De kleur van de achtergrond is niet ‘gebruikersvriendelijk’. Je leest nou eenmaal niet fijn blauw/groene tekst op een blauwe achtergrond (alhoewel veel Windows-gebruikers hier waarschijnlijk heel anders over denken).

• Een aantal pagina’s zijn een beetje erg tekstgeörienteerd, terwijl dat niet nodig is. Vooral je ‘Intro’-pagina is een lange lap, waar je veel te veel doorheen moet scrollen. Zo’n pagina moet in één blok duidelijk maken waar je heen kan op zo’n site.

• Page-up knoppen: noem dit gewoon ‘naar boven’ of zo. Je hebt geen Engelstalige site!

Algehele indruk: een beetje doorsnee site, met wel erg simpele pagina-opmaak.

Goed zeg, dat je zo snel op- en aanmerkingen meeneemt in de verbetering van je site.
Je kunt wel eens op mijn sites kijken, hoe ik intro-pagina’s heb opgebouwd. Misschien heb je er wat aan:
http://www.freestyle4all.nl
http://www.freestyle4all.nl/jaarsveldmoison.html

Ik heb je bericht gelezen…

sorrie dat ik t moet zeggen, maar vind hem alles behalve mooi.mischien mijn moeder wel :o Maar 1 troost over smaak valt niet te twisten, mooi is een raar begrip. gelukkig is niemand t zelfde en find ook niemand t zelfde mooi!anders zou het beroep vormgever wel heel makkelijk worden. succes

hi, de routing van je site is niet geheel duidelijk.

Ik sta erop en daar waar ik van denk daar kan ik op klikken (txt) blijkt dat het niet kan.

Het plaatje is goed ; maar ik zou wel kiezen voor een ander lettertype.
er zit een schaduw achter wat naar mijn idee de leesbaarheid niet ten goede komt. Voor mij is het niet logisch dat ik op de foto moet klikken om verder te komen.

Het leest wel goed dus die communicatie is ok.

Succes.

BIEG

Prima site toch, niet te druk, lekker duidelijk.

Zou alleen wat aan die knoppen doen. Dat zwarte randje er omheen staat niet echt geweldig. Weet niet met welk pakket je ze gemaakt hebt, maar zou in elk geval de achtergrond dan hetzelfde zetten als de achtergrond van je pagina.