Wifi uit slaap iPhone 4s

Hallo,

Misschien is deze vraag al een paar keer gesteld, maar ik kon het antwoord nergens vinden hier.
Als ik mijn 4s op standby zet, dan gaat na een tijdje wifi ook uit. Is er een mogelijkheid om wifi niet te laten slapen als ik de iphone uitzet?

Bvdank,
Jazz

Die slaapt niet want zodra die mail of imessage of wat dan ook krijgt pingelt die gewoon dit is alleen maar om stroom besparing te doen!

Wifi wordt wel degelijk in slaap gesust hoor. Als je de telefoon namelijk weer aanzet, dan zie je eventjes geen wifi-icoon. Als die dan wel verschijnt, krijg ik bijvoorbeeld opeens berichtjes van whatsapp. Die krijg ik niet als de telefoon op standby staat.

Dat is bij mijn 4S niet het geval! Zie wel na langdurig gebruik dat het wifi icoontje terug ploft. Maar als ik een whatsapp bericht KRIJG ik die gewoon(als voorbeeld). Verder is dit voor energiebesparing!

@nicj56: je hebt toch ook nog 3g?

@Sanjeev: De WiFi overruled de 3G(Dus staat los van dit probleem)! 3G Staat altijd aan en woord ook gesnoozed alleen bij het gebruik word het gelijk aan gezet!

@jazzvb, Mijne doet het in een flits van een seconden, dat de wifi er weer is eigenlijk gelijk, Het enige wat ik kan zeggen dit heb ik ook op mijn iPad en dan herstart ik hem gewoon en doet die het wel zoals het MOET!

Succes!

Dat is apart, nicj56. Die whatsapp krijg je ook terwijl je iphone al een uur op standby staat, dus zonder 'm uit de standby te halen?

@Sanjeev: daar moet je voor betalen toch?

@jazzvb, Jep! Voor mail geld hetzeflde!

Over dat 3G kan bij je abbonement inzitten pre-paid kan je bij sommige erbij pakken p/m!

Wat bizar joh, daar snap ik niks van. Krijg je die berichtjes niet doordat hij automatisch overgaat op 3G? Ik bedoel, als bij jou ook het icoon van wifi even weg is als je 'm weer aanzet, dan betekent dat toch dat er geen wifi-verbinding is tijdens standby? Dan kan je middels wifi toch ook geen berichten ontvangen op dat moment?

Bij mij komt die wel binnen paar tellen daar en nu ligt die al een poos en krijg gewoon mail dat hier gereageerd is. Mijne gaat niet door op 3G omdat ik die uit heb als ik het niet nodig heb(handmatig)!

Wat zijn dan jouw instellingen, als ik vragen mag?