wii spelletjes downloaden via nieuwsgroep

Hey hallo,

Ik wil WII spelletjes gaan downloaden via nieuwsgroepen, ik heb een account via PANIC/ UNISON. Hel lukt mij prima om muziek down te loaden (alleen mp3 format) geen flac format (lukt men niet om dat om te zetten op de 1 of andere manier).

Weet iemand hoe dat dan werkt? Welke handelingen moet je verrichten om die bestanden om te zetten naar een bruikbare DVD?

Kan het sowieso wel met een apple?
Ik heb begrepen dat de WII spel computer dan ook nog omgebouwd moet worden???

Ik vrees dat je hier geen antwoord gaat vinden op je vraag! In de eerste plaats, dit is een Mac forum, geen WII forum. In de tweede plaats, alles wat met illegaal downloaden te maken heeft wordt hier niet gewaardeerd.

JOnas

sinds wanneer is downloaden via nieuwsgroepen illegaal?

Dat niet zo zeer denk ik, maar downloaden van wii spelletjes wel zeker!

[quote:686c74767c="occo"]sinds wanneer is downloaden via nieuwsgroepen illegaal?[/quote:686c74767c] Op zich niet nee, maar Wii spelletjes downloaden is wel illegaal. Overigens heeft Jonas volledig gelijk.

Is dat zo? Wat is het verschil dan tussen muziek/ films en nintendo WII?

[quote:338e6fadb3="occo"]Is dat zo? Wat is het verschil dan tussen muziek/ films en nintendo WII?[/quote:338e6fadb3] Muziek, films en Wii games zijn illegaal, als je ze download van een site zonder hiervoor te betalen en ik bedoel niet je lidmaatschap voor de site, maar voor het eigenlijke bestand. De artiesten, de filmproducenten en de makers van deze games hebben hun werk erin gestoken en hun geld. Verder ga ik niet discussiëren. Geen zin in en geen nut.

Dit soort vragen zijn niet toegestaan op OMT. In de OMT etiquette staat hierover: [quote:b1ce371d83]• Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma's waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet toegestaan; [/quote:b1ce371d83] Dit topic moet dus op slot.