Wijn over iBook! Touchpad stuk !

Goedemorgen maccers,

Ik heb een probleem met mijn ibook.
Gister heeft iemand rode wijn over mijn ibook laten vallen.
Het ging eingelijk alleen over mijn touchpad heen.
Was niet heel erg veel.
Alles zo goed mogelijk droog gemaakt en toen deed hij het nog.
Niet heel goed maar nog wel een beetje.
Echter vanmorgen werd ik wakker en deed hij helemaal niets meer.
De externe muis uiteraard wel maar de touchpad reageerd helemaal niet meer.
De muisknop doet het nog wel goed.
Weet iemand wat ik moet doen?

MVG Daniel

De schuldige aansprakelijk stellen en de WA verzekering lost het op, lijkt mij.

Ja dat had ik ook kunnen verzinnen :P maar hoopte meer dat iemand een oplossing had. Het uit elkaar halen bijvoorbeeld...

Dat uit elkaar halen doet een apple-centre wel. Ik neem aan dat de verzekering repatie wil sponsoren, en geen vervanging.

Tja... als je echt avontuurlijk bent kun je eventueel een how-to Googlen en hem zelf openschroeven. Maar ik zou dat risico niet nemen... stel dat je zelf iets sloopt. :?

Dit is een verzekeringskwestie en dan is het beter dat je eerst daar je aandacht op richt. Lukt het niet om dat goed af te handelen, dan kun je altijd nog zelf gaan sleutelen. Maar als je eerst zelf gaat sleutelen komen ze straks bij de reparatie weer met die "ja, maar ..." verhalen.

Die persoon die de wijn omgooide is mijn vader. Dus over het geld maak ik me niet druk. Wil alleen me ibook niet kwijt :P

tegen Pa zeggen, "als jij een nwe [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=69430]iBook[/url] voor mij koopt, dan mag jij deze hebben(krijg je gelijk een usb muis erbij)"

Contact spray er tussen door proberen te spuiten waar de wijn naar binnen gekropen is?