wil iemand met mij ghost recon online spelen..?

er zijn naar mijn mening te weinig nederlandse spelers die ghost recon online spelen...

dus van daardeze oproep… spreek me maar aan op gameranger:
naam= [030] HS-L

HS-L

Heb het spel nog niet, maar speel al effe on-line met Ghost recon demo Tof Is de eerste keer dat ik on-line speel

Hey dan....

Mmmm… online spelen, prima… al laat de frame rate het af en toe wel eens afweten. Mocht ik je eens zien dan laat ik het wel weten.

Ciao,
daPOKER

Ik ga proberen morgen avond .. Gosth recon spelen

Mn broertje hangt vaak rond op GameRanger als Steef. GR ID 34670. En hij speelt weleens GhR.

strange... als ik op gameranger klik, stopt mijn ghost recon demo..

Doe ik iets verkeerd??

KOen76

Gewoon eerst Gameranger starten, naar een demo room gaan en join en normaal... gewoon ready aanklikken Ghost recon opent vanzelf

hoi HS-L

Ik wil wel een keer met jou ghost recon spelen online.
Ik hoor wel wanneer

greetzz

vanavond half 10!! (maandag 2 juni)

[quote:420b952063]strange... als ik op gameranger klik, stopt mijn ghost recon demo..

Doe ik iets verkeerd??[/quote:420b952063]

Ik weet niet hoe snel jouw mac is maar…
Mijne is 500 Mhz, 8 Mb Videokaart, 256 Mb geheugen.
Niet echt geschikt op Ghost Recon te spelen.
Ik had hetzelfde wat jij had, dat Ghost Recon ermee stopt als ik hem opende in GameRanger.
Het probleem was verholpen toen ik alle instellingen in Ghost Recon zelf op het laagst zet (vooral scherm resolutie op 480X640 zetten!)
En met TinkerTool de Finder uitschakelen! Zo valt er nog best redelijk mee te gamen zonder dat het beeld hapert!

Dennis

Ik speel het met een G4 400 mhz en is goed te doen heb wel 512MB ram

Dus misschien heb je de instellingen qua sherm en kleuren enz… te zwaar ingesteld

lol, op m'n powerbook g3'tje doet ie het wel, maar onspeelbaar :cry: maja....gelukkig ben ik Ghost recon op mijn xbox ! ( en ja, ik heb het microsoft tekentje weggekrast :wink: )

[quote:83dbd4677e="hutkoffer"]lol, op m'n powerbook g3'tje doet ie het wel, maar onspeelbaar :cry: maja....gelukkig ben ik Ghost recon op mijn xbox ! ( en ja, ik heb het microsoft tekentje weggekrast :wink: )[/quote:83dbd4677e]

jammer dat je dat (nog) niet via internet kan spelen… :frowning:

[quote:76008e18b6="HS-L"][quote:76008e18b6="hutkoffer"]lol, op m'n powerbook g3'tje doet ie het wel, maar onspeelbaar :cry: maja....gelukkig ben ik Ghost recon op mijn xbox ! ( en ja, ik heb het microsoft tekentje weggekrast :wink: )[/quote:76008e18b6]

jammer dat je dat (nog) niet via internet kan spelen… :([/quote:76008e18b6]

eh, vanaf 14 maart dit jaar speel ik het al online hoor ! :o

Mmm, ik speel GR op een Imac G3 350 Mhz... met 320 mb aan boord Tot voor kort onder 9 maar sinds 10.2.6 draait ie ook onder X redelijk. En je staat nu in mijn Buddy list hoor!

wat is jouw naam op Gameranger?