Window contents zijn "lijnloos"....jammer :((

Beste mensen ,

Als ik 1 ding in OSX toch wel tegen vind vallen is het wel het feit dat er geen lijnen tussen de items zitten van een window content.
In os 9 zag een windowcontent er dan toch wel wat mooier uit !

Is dit soms een ‘verborgen feature’ in OSX of moet ik er gewoon maar mee leven ?!

Lijnloos, maar niet schaduwloos! Ik vind het wel mooi, en viel me in het begin ook aardig op. Dit zijn van die veranderingen die in het begin een beetje vreemd zijn, maar later toch eigenlijk wel mooi.

Adriaan

Zo zie je maar, smaken verschillen, zelfs onder Maccers... Als het puur om het grafische gaat kun je daarom niet het uiterste vragen. De ander vindt het soms juist weer prachtig... Er moet ergens een middenweg zijn.

Dat is mij eerlijk gezegd nog niet eens opgevallen. Tis dat je het nu zegt. Geef mij idd. maar de schaduwtjes, zijn toch wat gelikter :P En de realtime verschuivende windows. Had ik vroeger een regelpaneeltje voor: Powerwindows :D

He Syndic, in openbare ruimtes mag je niet roken... :D

Als je ook goed kijkt zie je dat ik hem nog niet aangestoken heb :wink:

Ik vind dit ook een stuk mooier... het was wel wennen maar X went héél snel!

Syndic, sorry. Had m'n bril niet op.

He wacht eens, die heb ik helemaal niet!

over welke lijntjes gaat het juist want ik kan niet goed volgen

Ook al z'n bril niet op....

kvind ze wel mooi, de schaduwlijntjes... ze zitten alleen niet aan de bovenkant, en dat is soms verwarrend.... mk

Ik heb ook geen schaduwrandjes tussen de items in een map.

Wat erg jammer is dat een map in de linker- en rechter bovenhoek afgerond is en aan de onderkant niet!
Dit lijkt een futiliteit maar ik denk dat het heel belangrijk is.
Het ziet er nu echt knullig uit!!

ook de scrollbars hadden net 1 of 2 pixels smaller moeten zijn.
Veel gestroomlijnder. Zo kun je nog wel 20 dingen vinden
die de punt op de i zetten.

Perfectie zit in details!!

Ward

Wat ik trouwens ook nog mis is dat als je een venster opent er niet meer instaat hoeveel items dat venster (of mapje) bevat. Of zie ik soms iets boven het hoofd :?:

[img:ad4809945f]http://www.xs4all.nl/~syndic/temp/venster.gif[/img:ad4809945f]

Dan zie je echt iets over het hoofd kijk maar eens goed :shock:

Syndic, Finder > Weergave > Toon Infobalk nog niet aangezet? Snel doen, joh! :D

Soms zijn er van die momenten dat je je zo stom voelt, dit is er één van :oops: Hoe kan ik dáár nou overheen kijken... in ieder geval bedankt voor de tip Michel :D

over details gesproken! icoontje van adresboek heeft tabbladen, het is maar dat je het weet. Je kunt ze alleen net niet pakken